doorslapen????

Sinds een week slaapt mijn zoontje niet meer door, hij is nu 3 1/2 maand. Hij meld zich ook 's nachts om de 4 uur weer.... NEt nu ik weer moet gaan werken. Opzich kan ik er nog wel mee leven dat ik eruit moet (of mijn man) de kleine kan er ook weinig aan doen, maar ik slaap daarna niet meer. Met als gevolg dat ik de afgelopen nachten al vanaf een uur of 2 /3   wakker ben. En de volgende dag dus gesloopt.

Hoe komen we weer terug op doorslapen al was het tot een uur of 5, dan zou ik al blij zijn, dan ga ik gewoon vroeger beginnen met werken. Of zijn het weer van die regeldagen en zou het gauw weer over moeten zijn????
We geven hem nu een half flesje (100cc)  's nachts en gelukkig slaapt hij dan weer in. Volgens het cb heeft hij waarschijnlijk  dan overdag meer nodig, maarja als ie niet meer drinkt???? Als ie genoeg heeft krijg ik het er niet meer in.
Waarschijnlijk hoort het er gewoon bij en zal het wel weer overgaan, maar op het moment baal ik er behoorlijk van....

Hoi hoi

Wij hebben dit ook gehad met onze zoon toen hij 3,5 maand was. Ik weet het nog goed omdat het rond de kerst was.
Ik weet niet of jou zoontje nog een late voeding krijgt?
Bij ons kreeg hij toen de laatste voeding rond  19:00 uur, maar kwam toen ook weer vrolijk 's nachts en wij gaven hem dan ook 100 cc  melk te drinken en dit een paar nachten aaneen.
Wij hebben toen besloten om hem een weekje er weer voor een late voeding uit te halen dus rond 22:30 uur. En toen sliep hij wel weer netjes door tot de volgende ochtend.
En na een week hebben we hem  er niet  meer uitgehaald om 22:30 uur en toen ging het weer goed.
Denk dat het een sprongetje is, het is wel vervelend maar je moet er even door.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes.

Tam  

We maken hem nog steeds wakker tussen 10 en 11 's avonds, anders krijgt hij zeker niet genoeg. Hij isnog te klein om naar 4 voedingen te gaan. Hij drinkt nu zo'n 800 cc per 24 uur (met die halve fles in de nacht) waar 750 ongeveer het minimum is. Maar het gaat al een beetje beter vannacht was het 5 uur en de nacht ervoor 4 uur.

Terug
Bovenaan