doorslapen

Mijn kindje, negen weeken oud, wilt over dag elke twee uur (zelden drie uur) drienken. Vinden jullie het niet te vaak? - ik geef bv. s`Nachts word ze twee keer waker om uur of twee/drie en om vijf/zes. Latste voeding krijgt ze om tien/elf uur. Wat bedoelen mensen met doorslapen, hoe laat krijgen die kinderen hun laatste voeding, hoe laat worden ze wakker?
Groetjes
 
Ik geef ook bv en mijn kind kwam ook zo vaak als het jouwe. Het is lastig voor jezelf in het begin, maar op een gegeven moment zul je merken dat je kind meer gaat drinken en dan gaan er ook langere tijden tussen zitten. Dat je kind nog 's nachts komt is ook nog normaal. Het scheelt alleen wel stukken als je kind 1 keer i.p.v. twee keer komt. Meestal ga je toch wel merken dat er binnenkort een verschuiving optreedt in de nachtvoeding.
Sterkte ermee.
PS: Ik gaf mijn kind altijd rond 10 uur 's avonds de laatste borst. Nog later had geen zin, want ze kwam evengoed wel 's nachts en dan was het voor mij zinvoller om er 's avonds een beetje op tijd in te liggen.
 
doorslapen is voor iedereen anders. Onze dochter sliep al vanaf drie weken door. Dat betekende voor ons vanaf 23.30 tot ongeveer 6.00.
Maar iemand anders vind weer dat ze pas echt doorslapen als ze tot 7.30 slapen.
Nu is onze dochter al vijf maanden en slaapt ze ongeveer vanaf 22.00 tot 8.00.
Het wordt dud steeds beter!
 
Onze zoon(9 weken) heeft vanaf het begin s'nachts goed geslapen maar vanaf week 8 is het z'on 8 uur achter elkaar slapen. Ik was er helemaal aan gewend dat hij s'nachts 1 keer kwam vaak zo tussen 5 en 6 maar nu slaapt toch zeker tot 7 uur door. Veel sterkte en het doorslapen komt vanzelf.
 
Mijn dochter van 8 weken sliep ook al vanaf drie weken door. Sinds een week slaapt ze zelfs nog langer. Ze krijgt tussen 20.00 en 21.00 voor het laastt de borst en dan slaapt ze tot 08.00 door. Heerlijk! Ook voor jou komt er een tijd dat je kindje doorslaapt. Tot die tijd veel sterkte...
 
Mijn zoontje sliep met 5 weken door en kreeg toen om ongeveer 11.00 de laatste fles en sliep dan tot 7.00. Nu is hij 6,5 maand en slaapt van 19.45 tot 7.00-7.15. Voor iedereen is het anders en je moet gewoon wachten, want je kindje bepaald het zelf wanneer ze door gaat slapen. Succes
 
Hoi,

Mijn zoontje is nu 9 maanden maar kwam de 1e 6 maanden omgeveer om de 2 en een half uur om te drinken. Ik gaf de 1e 6 maanden alleen borstvoeding. Pas na 6 maanden begon hij te slapen van ongeveer 23.00 uur tot 05.00 uur. Ik ben toen die tijd ook begonnen met het geven vast vast voedsel. Sindsdien heeft hij veel minder vaak honger en slaapt ie sinds hij 7 maanden is, goed door. Voor ons is doorslapen van ongeveer 23.15 tot 06.45. Ik ga trouwens om 23.00 uur een flesje afgekolfde melk met wat rijstebloem erin. Ook dat hielp heel goed. Hij sliep er beter op door (en wij ook!)
Sterkte.

groetjes
Esther
 
Terug
Bovenaan