doorslapen

Hallo allemaal

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met het doorslapen. Onze Julia sliep sinds een week of vier perfect door (dus zo'n vijf weken na haar geboorte, ze is nu negen weken.) Elke avond rond 10 uur laatste flesje en dan pas weer rond 6/7uur wakker. Echt luxe dus, realiseer ik me nu. Want sinds haar prikje afgelopen dinsdag is het weer totaal anders. Twee nachten kwam ze al tegen vijven en vannacht al om drie uur!!!!

Ik snap niet zo goed waar het aan ligt. Honger kan het volgens mij niet echt zijn. Ze wil echter geen speentje, niet in slaap gewiegd worden - en toen ik uiteindelijk een flesje gaf dronk ze maar een beetje. Bovendien krijgt ze overdag vijf keer 180 cc, dus dat moet toch voldoende zijn? (Ze is wel een grote meid, 61 cm en 5,3 kilo!) Zou het kunnen liggen aan d'r eerste prikje? Ik vind het nl wel heel opvallend dat ze sindsdien een ander ritme heeft....

En de vraag is natuurlijk: hoe krijgen we haar weer terug in d'r ritme? Ben benieuwd naar jullie tips/ ervaringen

Groetjes, charlotte
 
hoi charlotte,

mn dochter had dat ook is vanzelf weer goed gekomen, het kwam inderdaad door het prikje. Ga je met de andere prikjes ook nog wel mee maken, hoef je niet meer zo ongerust te zijn. Geef haar maar een dikke knuffel als ze weer s'nachts wakker wordt (geen licht aan doen) succes enne......slaap lekker.
 
Hoi Charlotte,
mijn dochter is zo'n 14 dagen van slag af na de prik..dus ik denk dat het normaal is...nog 2 weekjes en ze krijgt haar 3e dan zijn we er gelukkig effies van vanaf
groetjes Debby
 
hoi hoi
mijn dochtertje,had er ook last van ze was 2 nachten wakker en koorts en dan kunnen ze even uit het ritme gestoort zijn,
maar het is normaal als ze nog niet echt doorslapen altijd, tot 1 jarige leeftijd
succes
 
Terug
Bovenaan