doorslapen

Slapen jullie baby's 's nachts ook door?
Ik ben nog steeds helemaal verbaasd, hihi...
Mijn dochtertje is nu 2 weken oud en slaapt al 5 nachten op rij door. Om 22.00 uur krijgt ze haar laatste flesje en om klokslag 05.45 uur word ze wakker voor haar eerste flesje!!
Overdag is ze ook regelmatig 'echt' wakker en kijkt ze in het rond. Als ze overdag slaapt hou ik haar gordijnen open.
's Avonds gaat ze volgens vast ritueel in bad, krijgt ze haar flesje en doe ik WEL haar gordijnen dicht als ze naar bed gaat.
Zou het door dit ritueel komen?
Ik ben stomverbaasd, hihi, en zie elke nacht als een cadeautje!!
Ik ben herstellende van een keizersnede dus mag niet klagen.
Mijn andere dochtertje, inmiddels 4, sliep absoluut niet door en huilde vaak als ze alleen was, maar de baby schijnt het heerlijk te vinden om alleen in haar bedje of in de box te liggen en huilt heel weinig. Ze mekkert wel es even, maar lijkt heel rustig en tevreden te zijn.
Bij mijn oudste rende ik bij elk kikje naar haar toe, maar bij de baby hoeft dat niet eens!!
Hebben jullie dit ook?
Zo wil ik er nog wel 10!!

Groetjes van Miriam
 
hoi,

ik sluit me helemaal aan bij jouw verhaal! mijn dochter is nu 8 mnd en ook zo super tevreden. sliep ook door vanaf 5 weken en huilt ook nooit. vaak als je het tegen mensen vertelt geloven ze het niet eens! wij hopen dan ook snel op een tweede kindje! ik heb heel veel respect voor moeders met bijvoorbeeld een huilbaby, allergie etc. je hoort vaak dat het eerste jaar een aanslag is op jezelf, ik ervaar het totaal niet zo.
heel veel geluk met je kids...

groetjes Anna
 
Nee hoor anoniem, ze heeft maar 6 voedingen per 24 uur nodig, omdat ze 4 kg bij de geboorte woog en nu al boven haar geboortegewicht zit.
Ook mag ze 8 uur aan een stuk slapen en dat doet ze precies. Ze heeft schijnbaar een ingebouwde klok!!!
Ik vond het zelf ook een beetje eng, maar mijn dochter van 4 jaar kreeg als baby ook alleen maar de eeste paar dagen nachtvoeding.
De baby heeft nu wel al per keer 110 cc dus ze krijgt genoeg voeding.
Als ik zou denken dat het niet goed zou gaan zou ik haar wakker maken, maar ze doet het prima zo....

Groetjes van Miriam
 
Terug
Bovenaan