Doorslapen

Hallo,
Ons 5 maanden oude zoontje is een onrustige slaper, waardoor wij 'm nog steeds inbakeren bij het slapen. Zijn armpjes en beentjes maaien doorlopend en hij houdt zichzelf daarmee wakker, vandaar... Heeft iemand enig idee hoe lang dit kan duren trouwens?
Nu slaapt hij ook met een speentje en die verliest hij 's nachts op een gegeven moment. Als ie dan wakker wordt mist hij dat speentje en slaapt niet in voordat hij 'm terug heeft. Soms is dat elk uur 2 keer..niet erg bevorderlijk voor onze nachtrust!!Omdat zijn armpjes vastliggen heeft het geen nut 'm proberen te leren z'n speentje terug te doen, want dat kan hij toch niet..
Wij vragen ons eigenlijk af waarom hij 's nachts niet doorslaapt. Hij krijgt om een uurtje of 8 210 ml melk met 3 maatlepeltjes rijstebloem(volgens schema van het consulatieburo) en begint soms om 11 uur al te 'spoken'.....
Heeft iemand tips of zijn wij erg ongeduldig??

Bedankt!
Sandra
 
Soms lijkt het of alle kinderen doorslapen maar dat is niet zo, hoor! Toon is 7 maanden en slaapt ook niet door. Mijn nichtje is 6 jaar en slaapt nog niet door. Ik zelf word elke nacht ook wel eens uit mijzelf wakker en slaap dus eigenlijk ook niet door...Ik heb dus geen tips maar wens je wel veel succes,
Masja
 
Klinkt misschien stom, maar wij hebben ongeveer twee nachten een hoeslakentje bij ons in bed gehad. Daar zit dan onze geur aan, en dat hebben we toen bij onze zoon om het matrasje gedaan en vanaf die tijd slaapt hij met behulp van onze geur door.(wel regelmatig verschonen hoor)Bij ons heeft dit geholpen. Succes
 
Hoi Sandra,

Wat herkenbaar zeg. Onze zoon is ook 5 maanden en heeft ongeveer hetzelfde. Hij is ook ingebakerd, alleen krijgt hij zijn laatste fles rond 23 uur. Ook 210 water + melkpoeder + rijstebloem. Vaak wordt hij dan om 3 uur wakker en als we pech hebben elk half uur. We moeten dan ook z'n speentje terugdoen. Ik herken dus precies wat je schrijft, maar heb helaas geen oplossing. Bij het cb zeiden ze gisteren dat ik hem overdag zonder speen moet laten slapen. Nou, daar voel ik niet zo veel voor. HIj slaapt toch al zo moeilijk. Maar misschien toch maar eens proberen.

Sterkte!
Machteld
 
ik zou hem om 2300 nogmaals voeden .
Wij hebben ook een dochter die zichzelf overdag wakker houd met armpjes en beentjes tip laat hem op zijn buik inslaap vallen en draai hem dan om dan natuurlijk niet inbakeren bij ons werkt het
 
Mijn zoontje sliep ook zo slecht.
Achteraf doordat hij overdag geen regelmaat had..
sinds we hem overdag om 1200 in bed propte en hem gewoon lieten janken, was het voorbij.
Ook ging ik altijd met de eerst kik al naar hem toe met fles en al...stom...hij was het gewend.
Nu heb ik wel 5 speentjes in zijn bed (eentje aan zo'n speciaal koordje) en meneer slaapt prima,

Succes allemaal
 
Terug
Bovenaan