doorslapen???

Hoi,

Pfff ik moet geloof ik even klagen...
Yari is nu ruim 8 weken, hij komt nog steeds elke nacht om 3.00 uur voor zijn voeding,
hij heeft dan echt erge honger. Ik ben nu dan ook echt erg moe......
Om 23.00 uur krijgt hij zijn laatste voeding, dan om 3.00 uur dus weer en dan weer om 7.00 uur, meteen daarna is mijn dochtertje van 2 jaar weer wakker.
Jullie snappen dus wel dat ik niet veel slaap.
Hebben jullie nog tips om hem door te laten slapen, hij weegt nu 5000 gram en is 56 cm. Hij doet het eigenlijk kei goed dat besef ik wel maar ik moet geloof ik ff klagen sorry....

Groetjes Marina.  

hoi,

ik weet precies hoe jij je voelt. Delano wordt 'nachts ook nog wakker hij is nu 7 en een halve week. Ik heb dan nog een zoontje van 4. Dus 'smiddags nog even rusten....nee dat zat er niet in. Gister is school weer begonnen, dus nu zou het dus eventueel wel kunnen maar vannacht is meneer niet wakker geworden. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat????

groetjes kim

Ooohw...herkenbaar! Mijn mannetje is nu 5 1/2 week. Hij krijgt om 23.00 laatste voeding en komt dan om 3.00 uur weer. Dat gaat nog wel aangezien mijn vriend de laatste voeding geef en ik dan eerder naar bed ga. Maar meneer komt dan weer om.............tatata...5.00 uur...pfff. Dan lig ik net een uurtje.
Probeer nu die van 5.00 uur te rekken naar 6.00 uur met een speentje. Dat lukt opzich wel, maar ja...je moet er wel uit he.

Dus hier nog een die dood moe is. Ik hoor de tips graag!!

ps. het is wel mijn eerste dus ik heb nog geen andere die mij ook wakker houdt. Dat lijkt me helemaal zwaar.

Sterkte allemaal!

Hebben ze allemaal dezelfde wekker ofzo, hahaha!

Wat ik doe, is na de voeding van 20:00 uur, gaan slapen. Meestal komt Lyanne zelf rond 23:30-24:00 uur, mijn man verschoond haar dan en geeft haar dan aan mij om in bed te voeden. Als ze beide borsten heeft gehad, dan doet manlief haar weer in bed en hoef ik "pas" weer uit bed te komen als zij zich weer meldt. Dat scheelt echt om dan eerder te gaan slapen! Meestal komt ze dan pas weer rond 04:00-04:30 uur.

Succes!

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

mijn moppie slaapt na de voeding van 8u tot s,nachts 4u..
wij doen haar s,avonds in bad en dat werkt wel met moe worden van de uk.
dan voed ik haar en slaapt ze tot 8.30..
ik vind het heerlijk...

kuzzz

Jr is nu 6 weken en slaapt gelukkig steeds langer.
hij krijgt sávonds een volle fles. ( meer dan dat hij normaal krijgt ) en de warme kruik leggen we ook al voordat we gaan voeden al onder de deken. zodat zijn plekje lekker warm wordt.
als hij om   22.00 uur zijn fles krijgt dan komt hij pas om 4.00 uur dus ja daar ben ik super blij mee.
maar verder ik denk dat je zelf je eigen trukjes zal moeten doen. het is voor mij ook de eerste en tja ieder kind verschilt. maar euh suc6

Yes....vannacht kwam meneer pas op 4.00 uur! Ik werd wakker van zn gemekker, keek op de klok en zag dat het 4.00 uur was. Geweldig. Wat kan je blij zijn met dat extra uurtje! Daarna gevoed en weer tot 7.00 geslapen.  En nu ligt hij weer te snurken.  

Het zal wel niet zo zijn dat hij dat vanaf nu meteen elke avond gaat doen, maar hij kan het dus wel! En dat geeft weer hoop hahah.......

Ook ik had geluk vannacht, mijn man heeft de fles van 23.00 uur gegeven zodat ik heerlijk een keer op tijd naar bed kon, word ik om 4.30 uur wakker van mijn manneke en oef wat was dat heerlijk zeg.
Toen als een razende zijn fles leegedronken, zo die had een honger zeg.
Toen zelf ook weer heerlijk gaan slapen en om 7.30 uur werden mijn dochterje van 2 en mijn manneke samen wakker.
Geweldig toch...
Ik geloof dat ik er weer effe tegen kan.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan