Doorslapen?????

Hallo allemaal,

Slapen jullie kindjes al door????
Onze dochtertje (3wkn) komt 1 of 2 keer per nacht.
Was wel benieuwd hoe dat bij jullie gaat.

Liefs Vano en Ninthe

Hoi,

Yari is nu bijna 10 weken en heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen!!!!!!!!!!!!!
Hij komt vanaf zijn geboorte na de fles van 23.30 uur om 3.00 uur en om 6.30-7.00 uur
Een paar keer is hij om 4.30 uur en om 5.30 uur gekomen maar.................
Vanmorgen kwam hij pas om 6.30 uur. Nu maar hopen dat hij dat vol blijft houden.
Gisterenavond heeft hij om 23.30 uur een fles gehad en die dronk hij maar voor de helft op dus ik dacht die zal zo wel komen maar nee hoor hij kwam vanochtend pas.Heerlijk............
Dus even volhouden en niet ieder kind is hetzelfde maar ineens slapen ze door!

Groetjes Marina.

ons zoontje is nu ook 3 weken oud en komt ook rond 03.00u 's nachts en dan weer rond 07.00u.
Maar hij heeft nu al 2 onrustige nachten waarin hij meer te eten wil en das heel vermoeiend....
nog even volhouden en wie weet slapen onze kids binnenkort een keer door

liefs
di silva

Hallo,

Jamie is nu 3w4d oud en hij krijgt rond 12 uur de laatste fles en dan
ron 6 uur weer. Dus hij slaapt gelukkig redelijk door 's nachts. Soms
moeten we hem zelfs om 6 uur wakker maken, anders zou hij nog
doorslapen.

Groetjes Natasja

Even een   tip voor de moeders die borstvoeding geven. De wijkverpleegkundige gaf aan dat borstgevoede kinderen minder snel de nacht doorslapen. laat je dus niet "frustreren" door het feit dat kinderen die de fles krijgen wel doorslapen. Dit is trouwens niet negatief bedoeld mbt fles voeding hoor, maar als de wijkverpleegkundige mij dit niet verteld had zou ik zelf gefrustreerd geraakt zijn door het feit dat Maarten nog niet doorslaapt en andere kinderen dus wel... geef je Borstvoeding moet je dus wat meer geduld hebben. Voor mij is het in ieder geval nog geen reden om op flesvoeding over te gaan. Ik geniet te veel van die momenten samen met mijn zoon.

groetjes Pauline

Merel is nu 4.5 week en heeft al een paar keer doorgeslapen.
Maar wel afwisselend,dus niet dagen achter elkaar.
Ik denk dat het nu zo'n 4x gebeurd is dat ze rond 11 uur de fles kreeg en zich pas rond half 7/7uur melde en 1 x hebben we haar zelf wakker moeten maken.
Maar meestal komt ze 1x snachts rond 4 uur half 5.
Hup de fles..boertje..luier..en weer slapen.
Ik moet zeggen, ik voel me erg goed, heb nog geen slaap gebrek.
tot nu toe hebben we het getroffen, overdag slaapt ze ook best goed trouwens.

groetjes Elise

hoi hoi

onze meid was zondag 2 weken oud en vaak geven wij haar een flesje om 24.00 en dan komt ze om ongeveer 5 uur weer en dan smorgen weer alleen nadat ze heeft gedronken wilt ze haar bedje niet meer in..
en begint dan flink te huilen, we sussen haar nu door op onze buik in slaap te laten vallen maar dat duurt ook weer een half uur en zodoende zijn we dan 1,5 uur bezig
ws nog erg veel last van een verkeerd dag en nachtritme

we laten haar nu overdag in haar bedje in slaap vallen en dan huilt ze vaak ook wel maar het gaat nu steeds beter dus als wellicht gaan we dit snachts binnenkort ook doen....

liefs tobi

Terug
Bovenaan