doorslapen

vanaf hoeveel weken kan een baby ongeveer door slapen snachts
annique slaapt meestal vanaf haar laatste fles (01.00/01.30) tot ongeveer 5 uur half 6
eingelijk wil ik wel de laatste fles iets eerder ( rond 11u half 12 ) en dan dat ze kan slapen tot een uur of 6
nou slaapt ze sávonds vaak lang   (vanaf 18.00/18.30 tot 23.00 dan moeten we haar vaak wakker maken)
heeft iemand tips om dit anders in te delen?
wat een geregel haha

en vanaf wanneer mogen ze bij de nachtfles een schepje rijstebloem??
ze krijgt een fles van 120cc , of is dit te weinig, meer krijgen we er niet in...
misschien is ze niet vol genoeg als ze gaat slapen snachts?
ik weet t ff niet

ze is bijna 6 wk

Nou ik zou maar alvast in je handen klappen. Lekker hoor dat ze al tot 5 a 6 uur 'doorslaapt'.
Die van ons is 9 weken en gaat ook rond +/- 18.00 uur slapen. Dan moeten we hem om 23.00 echt wakker maken en drinkt hij ook niet echt veel....maar....vervolgens komt hij weer om 2, 3 of 4 uur.....en krijgt dan dus nog een nachtvoeding en slaapt daarna tot ongeveer 7 uur.
Vind het echt niet fijn die gebroken nachten en hoop al vanaf de eerste week dat ie zou gaan doorslapen, maar het duurt maar en duurt maar. Heb ook niet het idee dat het binnenkort over is helaas.

Dus gewoon die fles iets eerder gaan geven en kijken hoe laat ze dan wakker wordt denk ik.
Echt hoor.....wees maar blij dat ze het nu al een beetje doorheeft!

Ik geef trouwens wel bv dus misschien dat dat scheelt. Heb geen ervaring met rijstebloem maar volgens mij mag dat pas als ze wat ouders zijn.

Succes

Hallo Sandra

Wooow doorslapen???

Hoe regel je dat??

Kleintje hier doet daar zeker nog niet aan! 3 uur zit er gemiddeld tussen, ook in de nacht....!

Volgens mij is dat niet te regelen maar geeft kleintje dat zelf aan

Heb hier regelmatig strijd over met vriend, die denkt ook dat dat "regelbaar" is

Maar mocht iemand het weten.... graag!

(meer voeding helpt niet, ze drinkt 90 a 100... en dan klaar!)

Groetjes

Een baby schijnt zelf te regelen dat hij/zij doorslaapt, en ik moet zeggen; het is zo.

Ons ukkie slaapt ineens door sinds anderhalf week. Het is werkelijk een heerlijkheid.
Hij krijgt om 23.00u de laatste fles en begint rond 06.00u weer te rommelen.
Hij is nu 6 weken en drinkt (met voeding meegeteld) 140 cc, 5x per dag.

Tis een rare gewaarwoording als je kindje ineens doorslaapt, maar echt ... het gaat gebeuren! Nog even doorbijten!!!!

liefs
di silva

Was het maar zo dat je op de kalender kon zetten wanneer de beeb doorslaapt hhahahah
Ik wilde ook zo graag dat mike doorsliep maar hoe harder ik het riep nou het ook echt doen deed ie niet...maaaar.......
sinds 3 dagen slaapt ie toch iets langer door, wat het nou is geen idee..maar we geven de laatste avondvoeding eerder, zo rond half 11/11 uur. En ook wat meer dan normaal, overdag krijgt ie 150 cc incl voeding en de laatste avondfles is 165 cc incl. voeding.
En nu komt ie rond half 6 en dat vinden wij hier echt een feestje!!!
Dus ons ventje gaat het ook doorkrijgen dat ie gewoon wat langer kan doorslapen op een fles!!

Nikki is pas 4 weken en 4 dagen,maar slaapt nu al een paar nachten door.
Ze krijgt de laatste fles om 22.00/23.00 en slaapt door tot tussen 5.00 en 7.00.
Als ze om 21.00 de laatste fles krijgt komt ze om 2.30/3.00 en daarna om 7.00
Ik denk dat ik veel geluk heb. Ze krijgt namelijk ook nutriton door haar drinken heen zodat het wat dikker word.( ze spuugde veel )

groetjes van Anouschka
                                        mama van Nikki

Hallo meiden,

Ik hoop dat die kleine van mij een tijdelijke ritmestoornis heeft, ha ha!
Hij slaapt eigenlijk al vanaf 4 weken van ongeveer 23.00 tot 6.00 / 7.00 echt heerlijk maar de laatste twee nachten maakt hij er weer een potje van.
Hij wordt nu weer rond 3.30 wakker, vindt het moeilijk om te bepalen wat ik dan moet doen. Volgens mij heeft hij niet eens erge honger, ik wil hem ook liever niet weer gaan voeden. Ik denk namelijk echt dat hij daar dan gewoon weer aan went.
Ik moet zeggen dat hij gister en nu ook weer erg onrustig is.
Huilt veel sneller en slaapt ook nu heel onrustig. Huilde ook bij het in slaap vallen en dat is lang geleden. Hij heeft nu 20 minuten geslapen en ligt nu weer erg zielig te huilen.
Laat hem maar heel even liggen want soms is hij weer stil. Maar ik denk dat hij niet door gaat slapen, misschien gewoon een beetje van slag!

Hoop dat het maar tijdelijk is want het ging allemaal juist zo lekker. Met mij en met hem!
Wel grappig, mijn vriendin met 2 kids zei al, net als het lekker gaat, breekt er weer een andere periode aan die lastig is. Ze heeft wel gelijk!

Groetjes Fenneke en Jente (vandaag 7wkn)

Terug
Bovenaan