doorslapen

Hoi meiden,
ik ben nieuw op dit forum. Ik ben 29 november bevallen van een mooi meisje; Isis. Ze is nu 5 weken oud. Het gaat goed met ons meisje. De laatste week krijgen we meer regelmaat in de dagen. Isis krijgt flesvoeding, 6 flesjes van 110ml, om de 3,5 uur, dus 6.00, 9.30, 13.00, 16.30, 20.00 en om 23.30uur.Rond deze tijden vraagt ze er zelf ook om! De nachtvoeding is sinds vier dagen komen te vervallen, maar ze slaapt nog niet door. Rond 3.30 word ze wakker en begint te jammeren en vervolgens te huilen, ik haal haar dan uit haar bedje en troost haar even bij ons in bed, ze valt dan weer in slaap, ik leg haar terug, na een minuut of 15. Vervolgens slaapt ze tot +/- 5.30uur. Ik rek de tijd tot 6.00uur met een knuffel en een speentje. Volgens mij is ze ook vrij jong om al door te slapen, maar we volgen ook het advies van het consultatiebureau, ze krijgt ook voldoende voeding binnen.
 Isis is  een  rustige  baby, de 'huiluurtjes' liggen op de avond tussen 21.00 en 23.00uur, maar ook niet iedere avond.
Wat is jullie ervaring. De eerste keer moeder zijn valt niet mee, zoveel vragen, maar ook een geweldige uitdaging!
grt Esther

hoi hoi,

Het valt ook niet mee een kleine hummel erbij.
Phoebe sliep ook pas met 5 a 6 weken door hoor. Ze krijgt straks om 23:30 nog een fles en dan slaapt ze door tot 7:30. Gelukkig voor ons
Ja en een huiluurtje heeft ze tussen 18:00 en 19:00 en dan geven we haar om 19:00 eten ipv 19:30. En verder gewoon rust en regelmaat werkt het beste bij die kleintjes. Althans dat is mijn ervaring ven die andere 2.

Hopenlij heb je er wat aan
En natuurlij gefelicteerd met je dochter en welkom op het forum.

Veel liefs,

Rachel

hallo allemaal,

ik ben ineke en ben op 18 december 2006 bevallen van een prachtige zoon
hij slaapt sinds de 5de nacht al door dus wij krijgen behoorlijk veel slaap hij slaapt van 11.30 tot 7 uur smorgens das best lang en hij s avonds wel een extra voeding nodig vanaf 6 uur  heeft hij om de 2 uur een voeding nodig en ik geef borstvoeding dus het is makkelijk
liefs ineke

Terug
Bovenaan