doorslapen

hallo

mijn dochtertje is van 25 februari.
Een paar weken terug is de laatste voeding van 11 uur eraf gegaan, de meeste nachten kwam ze niet en werd ze pas rond 7 uur half 8 wakker. Of ze was eerder wakker en was lekker aan het kletsen in haar bedje.
Nu al een hele week tussen half 5 en half 6 huilend wakker en niet te troosten, ja nadat ze heeft gegeten (ik geef haar dan maar een flesje van 100ml) maar ja dit is eigenlijk niet de bedoeling
hoe doen jullie dit? ervaring mee?
en wat geven jullie je kleintjes als laatste voeding?
 
wij namen ons zoontje dan gewoon naast ons in bed, zonder dat we hem eten gaven. wij deden dan net alsof we sliepen, dan kreeg ik even een rugmassage van hem:p en dan ging hij soms weer veder slapen en soms niet. na een paar dagen bleef hij gewoon slapen tegenwoordig zelfs tot 9 uur!
 
Hoi Polly,

Ik herken het probleem. Onze dochter is van 7 maart en is al maanden tussen 4.30 en 6.00 wakker. Eest is het tijden lang 5 uur geweest en nu wisselt het tussen de bovengenoemde tijden. Ze krijgt nog 5 voedingen van 180 cc (200ml in totaal) en in de laatste fles ook nog 3 scheppen rijstebloem. Niets helpt. De laatste voeding krijgt ze om 20.30. We hebben ook al later geprobeerd en eerder maar niets helpt. Ze is ook echt pas stil als ze haar flesje heeft gehad. Speentjes wil ze ook niet.
Misschien is ze er toch nog niet aan toe om die voeding te missen. Het is ook warm en ze kan ook dorst hebben.
Sterkte!
 
haai, wij hebben een zoon van 8 maanden, die drinkt altijd rond 5 uur. Is het een probleem dat er nog behoefte is aan drinken smorgens? Ik weet niet precies waarom jullie kindje niet meer mag drinken om die tijd maar het lijkt erop dat ze toch gewoon dorst ofzo heeft en idd het is de laatste weken bloedheet en die kleintjes zweten wat af. Wie weet is het dat gewoon.

Ons zoontje is altijd vroeg wakker, dat is nog niet anders geweest eigenlijk. Hij komt ook nog een keer om 23.00 en vaak ook nog rond 3 uur snachts...ach ja. Het ene kind doet dat nou eenmaal en het andere niet. Uiteindelijk worden ze niet voor niets wakker.

Groetjes Peet
 
Ik vind het ook geen probleem dat mijn dochtertje 's nachts wakker wordt. Lekker een beetje drinken en daarna slaapt ze weer verder. Heeft ze blijkbaar behoefte aan, prima toch! Ik geef bv dus dat is misschien makkelijker, maar zou je anders niet een beetje water kunnen geven? Wie weet slapen ze daarna weer verder?
 
ik vind het ook niet erg ofzo maar vond raar dat ze een paar weken gewoon lekker doorsliep en nu in een keer niet meer maar inderdaad warmte en dorst kan makkelijk met dee tropische temperaturen
en met 10 minuten liggen we beiden weer op 1 oor
ik ga vanaf morgen andere voeding geven die wat langzamer verteert kijken of dit helpt
 
Daniel is nu 20 maanden en hij komt ook al tijden rond half 6/zes uur(soms later), omdat hij dorst heeft. Eerst gaf ik hem een flesje water, maar dat wil hij niet echt en dan houdt hij dus dorst. Nou krijgt hij diksap of iets dergelijks. Ik geef hem dat flesje bij ons in bed, zodat ik kan zien dat hij het in 1 keer leegdrinkt(elke keer een slokje is niet goed voor de tanden) en dan valt hij weer in slaap. Eerst bij ons in bed, maar sinds een week leg ik hem in zijn eigen bed terug.
Ik denk dat dit al zeker 8-10maanden zo gaat....

Groetjes, Yvette
 
Al een speentje geprobeerd? Misschien overbodig, maar wil het toch even opperen.
Ja, de klok zit er dus echt in.... en vroeg ook! Meestal duurt het even voordat dit weer rechttrekt. Ik denk dat je het moet accepteren en waarschijnlijk komt ie ooit wat later.

Sterkte!
 
Terug
Bovenaan