doorslapen!

Rodin slaapt al helemaal door! Hij is nu 4 weken en 1 dag...
Zowiezo hebben we het al vanaf de geboorte al erg makkelijk met hem. Hij kreeg de fles om 22.00u en dan kwam hij pas weer om 4.00u. De fles van 4 uur stelde hij steeds meer uit....
Dus gisteravond heeft hij de fles om 22.15u gehad en toen pas vanmorgen om kwart voor 7, heerlijk! (Feit is wel, dat ik vanaf 5 uur wakker heb gelegen en alleen maar het wiegje heb liggen kijken wanneer hij nou eindelijk wakker zou worden, ;)) En nog was hij niet eens helemaal wakker, hij begon alleen te smekken, hihi!

PS Bij wie slaapt de baby ook op de ouderkamer? Rodin slaapt vanaf de laatste fles s'avonds tot de 1e in de ochtend bij ons op de kamer en daarna slaapt hij verder op zijn eigen kamer. Wij liggen op de zolder, dus vonden dit, vooral in het begin met de nachtvoedingen wel makkelijk. Hoeven we niet steeds naar beneden. Maar als hij nu door blijft slapen zal hij waarschijnlijk binnenkort wel helemaal naar zijn eigen kamer gaan om te slapen :(

Liefs, Nicole

ohhhhh, ik ben jaloers! Jasmijn is morgen 6 weken en hoefde gister voor het eerst pas 1 flesje 's nachts!

Wij waren wel van plan om Jasmijn boven bij ons te leggen (slapen ook op zolder), maar mijn kraamperiode heb ik op de logeerkamer doorgebracht en toen sliep zij in de aangrenzende babykamer. Ze sliep gelijk zo goed daar, dat we het maar zo hebben gelaten. Ook omdat die met een handig haakje niet toegankelijk is voor grote zus en kat.

Joyce slaapt ook al goed door.
ze is nu 4 weken en rond 11uur krijgt ze de laatste fles bv en rond 5 a 6 uur komt ze weer.
Heerlijk.
we slapen allemaal boven en onze kamer is tegenover de kinderkamers.
Ik neem sàvonds de kolf mee naar boven omdat ik s`nachts wel een keer moet kolven.

Lycke is morgen een maand en slaapt van kwart voor elf tot kwart voor zes dus ook zij slaapt al heerlijk lang, ik moet zeggen dat ik het heerlijk vindt en slaap mega vast als ik me bed raak slaap ik bijna gelijk en wordt pas wakker als Lycke huilt

Lycke is morgen een maand en slaapt van kwart voor elf tot kwart voor zes dus ook zij slaapt al heerlijk lang, ik moet zeggen dat ik het heerlijk vindt en slaap mega vast als ik me bed raak slaap ik bijna gelijk en wordt pas wakker als Lycke huilt

Hier bij ons moesten we vorige week toen Rebecca naar huis mocht van 8 flesjes naar 7, proberen om de nacht doorteslapen. Nou 1e nacht kwam ze wel maar sindsdien niet meer, en zit nu op 5 voedingen per dag. laatste rond 12 en vanmorgen kwam ze pas om 07.45 dus werelds!! Oh ze slaapt op haar eigenkamer ivm te kleine ouderslaapkamer en ook dat de katten en honden bij ons op de kamer liggen, en ik geen kat in haar bedje wil hebben.

Fleur is 3,5 halve week, en slaapt sinds 6 nachten door...HEERLIJK!! daarvoor hadde we het ook al makkelijk dan kwam ze na de voeding van 22.30 om 4.00 en dan om 8.00 uur weer.
Nu slaapt ze na de voeding van 22.30 tot 6.00 uur..
Ze slaapt nog bij ons op de kamer, maar ze begint geluidjes te maken snachts hihi..heel schattig maar dan slaap je niet echt.. en aangezien ze nu doorslaapt gaat ze denk ik snel naar haar eigen kamer!

Terug
Bovenaan