Doorslapen!!!

Hallo dames,

Hoe gaat het bij jullie met het doorslapen?
Joany slaapt nu bijna n week door. Hoop dat t zo blijft, want toen ze 2a3 weken was deed ze dat ook n aantal dagen maar toen was het ineens over. Nu dus weer heb nu wel al 2 weken echt n ritme met eten geven.En nu gaat t goed ze komt s'morgens tussen half 7/half 8

Groetjes Priscilla

heerlijk hea dat doorslapen!
hier gaat het ook goed. kleine meid is 2,5 maand en slaapt 2 weken door met af en toe een dagje niet ertussen...
ze krijgt 11 uur laatste voeding en om half 7/ 8 uur eerste.
heerlijk dat langere slapen!!

Hier ook al 2 x tot 6.30 uur!!! Hoop dat dit aanhoudt.
Ze krijgt dan een late voeding van ongeveer half 11 dus dan hebben we ongeveer 7 uur slaap te pakken. Heerlijk!!

ooh wat ben ik jaloers, antonio heeft pas twee keer doorgeslapen voor de rest komt hij standaard tussen 4 en 5. hoop dat hij snel gaat doorslapen kan zelf wel wat slaap gebruiken

Leuk.
hier slaap Juliaan sinds 2 weken ook door laaste fleesvoeding om 11-12 uur en dan is volgende dag tussen 7 en 8 wakker om te lekker eten en weer slapen toto 10 uur :)

Hij is wel de hele dag hangerig en korte slapjes.
Bij de cb hebben aangeraden om een kleine fv te geven als hij om 4-5 uur wakker woord bijvoorbel 60 of 90 .en laangzamer opbouwen.
Maar is niet nodig hij slaap gewoon door!

Hier zitten we in een ritme van 19:00/20:00 laatste flesje en dan is hij er weer om 05:30.
We hebben een aantal dagen geprobeerd hem nog om 22:30 wakker te maken, maar het leverde niks op aan extra tijd 's ochtends.
Daarbij vind ik het ook onnatuurlijk om een kindje wakker te maken voor een voeding, terwijl hij zichzelf niet meld voor een voeding. Je stoort in het slaapritme en als hij honger heeft, hoor ik het vanzelf wel (en hoe!)

huh, pascal krijgt rond half 11 de laatste fles en meld zich nog keurig om 3 / 4 uur.
niks niet doorslapen. nu mag hij een fles omhoog, dus misschien komt ie daar de nacht mee door. en anders maar niet hoor. ik leg em weg, draai me om en we slapen allemaal lekker verder.

Terug
Bovenaan