doorslapen

Pim slaapt 's nachts steeds beter door. Gisternacht heeft hij van 0.00 geslapen en vannacht van 23.30 tot 5.15. Hopelijk zet hij dit patroon door:) zelf hoop ik van wel. Onze middelste sliep pas met 9 maanden door, dus dit zou wel heel fijn zijn. Verder doet hij het supergoed. Pim lacht steeds meer en begint al geluidjes te maken. Zo leuk allemaal.

Hoe gaat het met de andere februaribaby's?
 
Jake slaapt al vanaf 1 week 6 uurtjes door en afgelopen nacht heeft hij van 22:30 tot 5:15 geslapen. We zijn dan ook super trots op ons kleine mannetje!
 
Maud doet het ook wel goed hoor!

Half tien laatste flesjes, soms komt ze om 4.30, maar meestal rond 5 uur, soms ook zes uur. Na dit flesje valt ze nog een paar uurtje in slaap. En dan meestal rond 8 uur wordt ze wakker en dan mag ze lekker bij ons in het grote bed liggen en dat vindt ze erg prettig.

Alleen na het flesje van 17 uur, wil ze niet naar bed, meestal valt ze wel even in slaap in onze armen en dan ligt ze lekker een uurtje in de box te slapen.
 
Luuk is nu bijna 4 weken en krijgt tussen half 11 en 11 uur de fles en slaapt dan tot 3 uur soms wat langer.
Hopelijk slaapt hij over paar weekjes wat langer zou wel fijn zijn zeker als ik straks ook weer werk.
Verder is het een heel tevreden mannetje en huilt bijna niet alleen als hij honger heeft :) hij begint wel meer geluidjes te maken sinds gister heel erg lief.
 
Hoi,
Vigo is morgen 3 weekjes en het verschilt nog erg per nacht hoelang hij door slaapt. De ene keer komt hij al na 3 uurtjes en de andere keer pas na 4,5 uur. Het is behoorlijk slopend, maar gelukkig doen we het met zijn 2en en we weten dat het tijdelijk is :)
liefs,
Mar
 
Hoi, ik vind het best pittig. Tygo komt om de drie uur, alleen wil hij 's nachts, meestal na de voeding van +- 3uur, niet meer slapen...Het duurt vaak twee uur voor hij wil slapen en ik weet niet wat ik er aan moet doen. Ik probeer hem lekker in zijn bedje te laten liggen over zijn buikje aaien ofzo, maar zodra ik weer in bed lig gaat hij huilen...en na anderhalf uur opstaan en weer gaan liggen ben ik het vaak wel zat en pak hem er maar uit om in slaap te wiegen....
Ik heb al een kledingstuk van mij bij hem gelegd, laten huilen, liedjes zingen, nog een keer de borst geven en noem maar op geprobeerd, maar het werkt niet...
Ik hoop dat dit even een fase is, hij is ook pas twee en halve week oud....maar pfff, het is best pittig...
 
hoi hoi

Jonna heeft gelukkig het nachtritme al wel te pakken, elke avond rond 19-20 uur gaat ze naar boven in een donkere kamer slapen en ochtends gaat echt de gordijnen en rolluiken open zodat het licht is en mag ze mee naar beneden, lekker luisteren naar iedereen. Hierdoor kreeg ze het nacht en dag ritme snel te pakken, in het begin natuurlijk niet maar dan ging ik met haar op bed zitten, dat het wel stil en donker was. ze lag dan wel op mijn borstkas.

ook kwamen we erachter dat ze hekel aan had dat het bedje koud is als je haar neerlegt, dus nu kersenpitkruik in magnetron en dan in bedje, als zij slaapt kruik eruit en kindje erin en dat werkt al veel beter!

haar voedingen zijn overdag rond de 3-4 uur en nachts soms 5 uur. Ze kan 4-5 uur wel aan als ik meer melk geef maar haar darmen kunnen dat wel niet aan, ze wil zelf wel meer.
Maar we zitten nachts vooral met krampen
verschonen en flesje is half uur, krampjes is 1,5 uur en dan is het nog maar 2 uurtjes tot de volgende voeding als je geluk hebt. zuslief is ziek dus die komt altijd als Jonna eindelijk slaapt.
ben soms zo uitgeput, zelf ook ziek en was al verzwakt. Maar we komen er wel uit
nu is het vaak dat als je haar neerlegt ze meer strekt en dan juist komen die krampen pffff
he tis neit heel erg maar wel elke 5 a 10 minuten dat je net denkt dat het klaar is en dan komt weer een kramp. en door mijn oudste (reflux en huilbaby) kan ik krampjespijn niet meer aanhoren. Nog ff doorzetten pfffff we komen er wel, deze slaapt vast sneller dan mijn oudste

 
Terug
Bovenaan