doorslapen

sins ruim 1 week slaapt me kleine meid door is wel lekker ze wordt tussen 6 en half 7 wakker ze is nu 4 weken moet zeggen dat ik het wel lekker vindt dat ze door slaapt

O ik ben zo jaloers.. Kan er iedere nacht ook drie uur uit.. En overdag wil meneer niet slapen. Dus kan ik ook niet even liggen. Hij is nu vijf weken. X

Onze jongen is nu 3 weekjes, en slaapt ook door tot 6.30/7.00, als hij eenmaal slaapt... Ik wil dat hij om 22.30 gaat slapen, maar hij gaat vaak pas om 1.30 slapen.. Als hij wel om 22.30 gaat slapen, wordt hij rond 4.00 nog wakker voor voeding.

Hier een mama die droooomt van doorslapende de kindjes!! Mijn zoontje (21 maanden) heeft welgeteld 8x doorgslapen en nu hij eindelijk tot een uur of 06:00 slaapt mag ik weer fijn Vera 2-3 xper nacht voeden...

Ach, over een jaar of 2 slapen we vast wel weer eens aan één stk door van 22:00 tot 08:00... Toch?

X
Evje

Julia slaapt gelukkig goed 's nachts sinds zij de fles krijgt. Ik heb haar 7wk bv gegeven en toen kwam ze om de 3 uur. Nu krijgt ze rond 22/23uur de laatste fles en dan komt ze rond 6/7uur. Overdag slaapt ze nu ook goed, maar 's avonds niet. Dan wil ze bij ons zijn, zoniet dat zet ze het op een huilen en dan maakt het niet uit of we haar nu een kwartier laten huilen of 2 uur (doe ik niet hoor!!!!)
Ze is nu bijna 11wk, hopelijk is dat volgende maand minder.
Verder mag ik niet klagen!!

Gr

rayen gaat tussen half 11 en half 12 na de laatste fles savonds naar bed. meestal word ie tussen 5 en 6 dan wakker, maar heb afgelopen weekend 2 dagen gehad dat ie zich tussen 3 en 4 meldde. als ik hem dan hoor, denk ik weleens, ppppffff ik wil eindelijk eens lekker slapen! dan gooi ik mezelf uit bed, sta ik in zijn kamertje en dan zie ik hem liggen en dan denk ik, ach wat maakt het ook uit. dan vind ik het niet erg meer!

ons kereltje meldt zich gewoon iedere 4 uur. Dus om 0.00 uur een fles, en 4.00, 8.00, 12.00, 16.00, 20.00 uur. Kan er de klok op gelijk zetten. 5 minuten voor die tijd wordt hij wakker. Enige nadeel is dat hij na de fles van 4.00 tot 6.00 uur wakker is en niet wil slapen. En de oudste komt om 7.00 uur. korte nachtjes dus. De oudste ging met 4 weken door, maar ik zie het met deze niet gebeuren. Die is nu 3,5 week oud.

Joep slaapt 's nachts erg goed door! Hij krijgt rond 12 uur ongeveer de laatste fles en slaapt dan door tot 7 uur. Echt heel erg fijn. Ik bereid me er echter iedere avond weer op voor dat het die nacht anders kan zijn, dat hij zich weer gewoon 's nachts gaat melden, maar voorlopig doet hij al meer dan een week z'n best om mij wat nachtrust te gunnen haha! Wel slaapt hij overdag redelijk moeilijk in. Dan kan hij er zomaar 2 uur over doen om echt goed in slaap te komen, tussendoor maakt hij dan van die hazentukjes van 20 minuten tot 30 minuten. Maarja...je kunt niet alles hebben natuurlijk!

Terug
Bovenaan