Doorslapen???

Hoi Allemaal.
Mijn dochtertje kaylee is op 16 augustus geboren
ze is vandaag precies 6 weken oud
mijn dochtertje slaapt nu eigenlijk al door
mijn vraag is herkenen jullie dat?
want ze slaapt bijvoorbeeld van half 11 tot kwart over 5 zoals vanacht.. en volgens infomatie doen ze dat pas rond 10 a 12 weken..
ze krijg wel voldoende voeding binnen maar toch vindt ik het al vrij vlot. al hoor je me ook weer niet klagen

Groetjes

He, bij ons gebeurde dit ook een paar keer heel snel. Het cb vertelde me toen dat het belangrijk was dat ze dan overdag wel 6x een voeding van 120 cc aangeboden moest krijgen (of meer). Maar ook hier hoor je weer verschillende verhalen over. Helaas is het hier wisselend....soms komt ze ineens weer een keer om drie uur, deze week ook weer 2 x rond vier uur en dan vannacht ineens pas vanmorgen om 6.45 uur.... Maar geniet inderdaad lekker van je nachtrust!

Onze zoon is precies 26 dagen oud vandaag en komt 's-nachts om de 2-3 uur voor borstvoeding.
Omdat ik borstvoeding geef, weet ik niet precies hoeveel hij binnenkrijgt, maar hij groeit goed, dus zal het wel voldoende zijn.
Doorslapen is er nog niet bij, maar volgens onze 'midwife' verteert borstvoeding sneller dan flesvoeding. Kinderen die de fles krijgen, zullen dan ook eerder doorslapen.
Groetjes

Hey,

Robin is 2 weken ouder, krijgt borstvoeding en slaapt ook al bijna 2 weken door, van laatste voeding tussen 9 en 10 tot eerste voeding tussen 6 en 8. Ze krijgt laatste voeding wel uit de fles, en dan kolf ik uurtje later zodat er net iets meer in zit (120).
Ze heeft ook echt al op vaste tijden eten... Heerlijk!!!

Liefs,

T

Hallo!
Mijn mannetje is morgen 8 weken oud en meld zich om de 4 uur. Hij krijgt nu 6x135cc.
De laatste fles geef ik om 0.00 uur en dan rond 4 uur meld hij zich weer!
Doorslapen is er nog niet bij, maar dat komt wel als hij eraan toe is!

Hey,
Klinkt toch goed!
Onze dochter is nu bijna 3 weken en slaapt s'nachts ook 5 tot 6 uur door...en dat op borstvoeding.
Ik merk aan haar dat ze in de begin van de avond wat gaat clusteren. Ze drinkt dan om de 2 uur, tot de laatste voeding van een uur of 12. En s' morgens doet ze de eerste 2 voedingen ook erg dicht op elkaar...maar ik heb niets te klagen.

succes

ow ben blij dat ik dus niet de eenige ben, de ene nacht komt ze wel om de 4 uur voor flesvoeding en de andere nacht krijg ze om 23:00 voeding en meldt ze zich pas om 7:45 dus mag zeker niet klagen..

iedereen bedankt voor de reacties

groetjes

Terug
Bovenaan