Ja het is inderdaad hier erg rustig!
Hier gaat alles goed. Matthias is een vrolijk mannetje, maar wel een dikke boef. Kan met van die ondeugende oogje kijken en dan dingen gaan doen die dus niet mogen. Maar luistert wel goed.
(alleen als ik zeg ik tel tot 3 gaat hij door tot net naar 2 en stopt dan...:S)
Praten doet hij nog niet veel, wel bootst hij klanken en tonen van ons na als hij iets wil zeggen. Een aantal klanken gebruikt hij altijd voor het zelfde... (bijv tikkel = drinken, Pp = een dier, bah = bah of op e.d, jaja je moet eht maar weten
)
Wij kunnen hem wel verstaan en begrijpen iig wel wat hij bedoelt.
Duplo vind hij helemaal geweldig, en is helemaal trots als hij een hoge toren heeft gemaakt.
Maar ook muziek en auto's blijven favoriet.
Wat betreft het slapen heb ik geen tips voor je Matthias slaapt bijna altijd goed. Mijn ervaring is wel dat ik hem er juist niet moet uit halen (krijg hem er dan niet meer in), maar opnieuw neerleggen, speen weer geven en weg gaan. Hij huilt vaak wel extra hard als we weggaan maar dit is zo weer over als de deur dicht zit.
Merk je overdag ook wat anders aan Lizzy? (Het zou misschien nog weer een sprong kunnen zijn, de laatste heb je wel ergens in deze periode geloof ik...)
Succes ermee!!