doorslapen

zijn er nog meer kids die niet altijd doorslapen?
alicia heeft 3 weken netjes doorgeslapen en is nu sinds 2 dagen weer vaak wakker 's nachts. we geven dan wat drinken en even knuffelen. en wil ze weer naar bed.

Ow. Wij hebben 2 super dochters.
Evy slaapt door sinds ze 5 maanden (tijd: 19:00 - 08:30 uur) is en Lisa vanaf 3 maanden (21:30 - 08:00).

Hier ook geen problemen mee, gelukkig. Ik zou er niet goed tegen kunnen ben ik bang.

Tim gaat om 19.30 uur naar bed en slaapt over het algemeen tot 07.00/08.00 uur. De oudste gaat ook om 19.30 uur naar bed en die moet ik iedere morgen om 07.30 wakker maken.

Iets slaap over het algemeen van 19uur/19.30 tot 7.30/8uur maar komt ook wel voor dat hij meer of minder slaapt ligt er ook heel erg aan of hij smiddags heeft geslapen en zoja hoe lang en tot hoe laat

Alicia slaapt overdag 2 tot 3 uur. vanaf half 11 tot meestal half 2. en gaat er dan tussen half 7 en half 8 weer in. maar omdat ze niet altijd doorslaapt slaapt ze dan wel uit! ze word vaak pas 9 uur half 10 wakker.

waarom maak je haar middag slaapje niet korter van Alicia, misschien dat ze dan wel doorslaapt?

Noa gaat rond 19.30/20.00 naar bed tot 06.45 slaapt ze door...

Terug
Bovenaan