Doorslapen...

Hier al 3 nachten een doorslaper gehad, zó lekker! :) hoop dat ze de smaak te pakken heeft nu, heeft al meer een keer een nacht doorgeslapen maar daar bleef het dan ook bij.. Slapen jullie kindjes allemaal lekker?

Ja onze Faye gaat lekker om 19.30 met de andere meute naar bed en 's ochtends meldt ze zich tegen 8.00 weer! Af en toe een uitschieter naar 7.15, maar dat vergeven we haar maar ;-)

Ze is nu 10,5 weken.

Hier ook nu 4 nachten op een rij.
Tijdje geleden ook twee nachten maar toen ineens weer anderhalve week niet.
Ik durf niet zo goed te hopen.
Ga elke avond naar bed met het idee dat het wel weer prijs zal zijn...maar goed.

Idd heerlijk. Flink duimen dat het doorzet.

Mag ook wel (ben er na 12 weken ook best wel een beetje klaar mee)

Hier ook 2 doorslapers.. Nog niet zo luxe als bij de allerlaatste, maar toch..
Ze slapen van 23:00 tot +/- 7:00. Ik hoop dat ze snel van +/- 20:00 tot 7:00 gaan slapen. Mocht ze van cb nog niet op 4 voedingen zetten anders had ik het geprobeerd!

Helaas vannacht toch weer 4.15 uur wakker, en ze had nog wel tegen 11 d'r fles gehad, dus had het echt niet zo vroeg verwacht, jammerrrrr! Hopelijk vannacht weer een goed nachtje!

Hej grappig. Bij ons vannacht ook weer 3.45. Pfff
Maar ik ben er een paar keer uit gegaan voor de speen en toen werd t vervolgens 8.00 uur.

Dus geen voeding.

We kunnen er helaas nog niet op bouwen.

Vannacht maar weer het beste van hopen.

Ja bij ons ook weer 7.30!!
Fantastisch!

Wij gaan morgen op vakantie. Super lekker, maar vrees wel dat dat de boel weer lekker overhoop gooit.

Maar goed, dat trekken we dan daarna wel weer recht ;-)

Terug
Bovenaan