Doorslapen

mijn kindje is vijf weken oud. We mogen haar 5x120 geven omdat ze bijna vier kilo is. Haar ritme is om de vier uur maar heeft snachts nog altijd behoefte aan een fles. Die maak ik dan ook nog 120cc van dus krijgt ze te veel binnen op een dag. Echt vaste tijden heeft ze nog niet maar die 4 uur laat ze er wel echt tussen zitten.

Ook heeft ze moeite met haar ontlasting. Dit omdat ik ben gaan afhouwen van borst naar fles. Ben nu al wel helemaal over.

Wat denken jullie moet ik haar op vaste tijden wakker maken overdag zodat we rrn ritme krijgen met voeden? En wat moet ik haar dnachtd geven als ze nog komt ?
 
Wil je haar voeden op verzoek of je  haar voeden op vaste tijden? Beide hebben voordelen/nadelen. Waar voel jij je het best bij? Zelf ben ik voorstander van op verzoek voeden. Waarom eten erin proppen als ze geen honger hebben? Er komt vanzelf een redelijk voorspelbaar ritme in. Als ze `s nachts honger heeft geeft ze dat ook wel aan en heeft ze geen honger zal ze wel blijven slapen.

Mijn zoontje sliep met bijna 10 weken ongeveer van 19;00 tot 7;00u. Dit betekende wel dat ie overdag vaak om zijn flesje kwam 5 a 6x (dus om de 2 a 3 u, soms zat er ook wel 4u tussen en soms ook maar 1,5u)



Doe vooral waar jij/jullie en je kindje het beste bij voelen!
 
Terug
Bovenaan