DOORSLAPER!!!

Ik had het niet gedacht alleen maar kunnen hopen maar onze kleine man slaapt sinds 3 nachten door van half twaalf tot 6 uur! Echt waanzinnig, dat je zelf ook g
ewoon kan slapen! Zo trots op onze kleine!
We hebben hem ingebakerd, werkt echt fantastisch! Miss ook iets voor jullie....?

Liefs!
 
Wauw dat is zeker geweldig! Ben jaloers;) Hield hij zichzelf wakker omdat je hem ingebakerd hebt? Ons mannetje is ook vaak druk in de weer met z'n armen dus misschien moet ik het ook eens proberen.
 
Ja heerlijk he!
Ja het eerste wát hij doet is zijn armen omhoog en beweegt er zoveel mee dat hij er wakker van schrikt en dan dus ook gelijk denkt: heb eigenlijk ook best honger Haha maar goed nu kan hij zijn armen niet meer bewegen en slaapt hij dus door en slaat de nachtvoeding over!
Bij mijn consultatiebureau hadden ze een boekje waarin alles staat uitgelegd. Bij de één werkt het wel bij de ander weer niet maar het lijkt me het proberen zeker waard!
 
Lekker!! Marly slaapt nu anderhalve week door (ze was ruim 2 weken oud) van 22.30 - 7.00 uur. Om 7.00 uur gaat de wekker, dus geef ik haar te drinken, soms slaapt ze nog langer.

Al onze kids kunnen trouwens lekker (uit)slapen.
 
Annelot slaapt ook ongeveer van 22.30 - 7 uur, als ze vroeg wakker is, drinkt ze om 6 uur oid en slaapt ze daarna weer verder. Onze 2e hebben wij ook ingebakerd, hij was idd heel onrustig met zijn armen. Toen we dat deden, sliep hij ook meteen door en dan ook echt van 23 tot 7 uur. Wij hebben gewoon 3 x geluk gehad, ook de oudste sliep vrijwel meteen door. Ze waren alle 3 bij de geboorte trouwens al ruim 4 kilo, dit heeft hier iig aan bijgedragen.
 
Terug
Bovenaan