doorslikken pil

A

Anoniem

Guest
Komend weekend gaan we een weekendje weg naar Center Parcs. Heb er superveel zin in. Alleen is het net mijn stopweek. Ongesteld dus... Komt niet echt goed uit. Nu ben ik van plan om de pil 3 dagen door te slikken. Zou dit helpen? Mag dat?
Of is een tampon gebruiken tijdens het zwemmen een betere oplossing? Lijkt me zelf de minst prettige.

PS: Ben echt blij met het forum. Dit zou ik niet snel aan een collega ofzo vragen...(tijdens de koffie)!! Dus alvast bedankt!!

hoi die drie dagen weet ik niet precies ik deed het altijd een hele strip dat mag nl ook
volgens de gynacologe die ik had kun je bijv de pil gewoon doorslikken tot je tussendoor een bloeding krijgt dan een week stoppen en weer verder gaan dit doe ik zelf niet maar soms slik ik de pil wel eens twee strippen heel soms drie achter elkaar en stop dan weer en misschien staat het wel in de beschrijving
ik gebruik trouwens wel een tampon tijdens zwemmen maar zo'n weekend is het toch lekkerder niet die stomme menstruatie te hebben
veel plezier dat weekend

groetjes Elena

het is beter om de hele strip dan op te maken, anders ben jet overzich snel wkijt en kun je bijna een hele strip weggooien.

Volgens mijn ha mag je sowiesoe meerdere strips achter elkaar gebruiken zonder stopweken. Die stopweken zijn vooral ingebouwd omdat dat natuurlijk, en dus gezond   voelt voor vrouwen. Maar er is geen medische noodzaak voor die stopweek.

Dus doorslikken is geen probleem.

Veel plezier dit weekeinde!

Hoi, ik was tijdens mijn vakantie ook ongesteld, heb toen de stopweek overgeslagen en een nieuwe strip opgemaakt, daarna weer een stopweek. Dus gewoon de stopweek een keer overslaan. Staat ook in de beschrijving. Mara je kunt dan wel het beste de hele strip opmaken voordat je weer een stopweek inlast. Succes!

Groetjes, Emmy

Bij de apotheek hebben ze weleens foldertjes wat je kan doen als je neit ongesteld wil worden als je de pil slikt! en idd misschien staat het ook wel in de bijsluiter!

Anneke

Terug
Bovenaan