Doorspuiten van de Eileider

Hoi,

Wat een verhalen allemaal.. Ik (34) en mijn vriend  zijn vanaf juni 2007 bezig om zwanger te raken  en boven wonder zijn we  in juli 2007 zwanger, maar dit is bij 8 wkn een miskraam geworden. Nu zijn we vanaf augustus bezig in het Ziekenhuis en krijg volgende week een kijkoperatie voor het doorspuiten van de eileiders en het  wegbranden van Endometriose plekjes, mijn vraag is is er iemand van jullie die dit ook heeft meegemaakt en wat kan ik verwachten?
Allemaal toytoy...(het komt wel goed schatje!) dat zegt mijn vriend steeds.

hoi debbie,

ik heb ook een kijkoperatie gehad afgelopen augustus,tot op heden nog niet zwanger...
je kan ook bij de topic kijkoperatie ervaringen gevraagd ook kijken over onze ervaringen.
ik zal even mijn verhaal doen; febr. 2007 gestopt met de pil,dec.2007 zwanger,jan. 2008 miskraam,augustus 2008 kijkoperatie en in jan. 2009 starten we met IUI!
als ik het goed begrijp gaan ze de kijkoperatie doen omdat het allemaal niet wil vlotten en misschien endiometrose!

xxx mier

Ja,dat klopt. moet vrijdag naar het ziekenhuis voor deze kijkoperatie vindt het wel wat spannend. Tijdens de onderzoeken in het ziekenhuis hebben ze een verhoging in het bloed gevonden dat lijkt op een endometriose, maar na mijn miskraam was mijn menstruatie heel anders dit had ik doorgegeven aan mijn gyn. maar die zij dat ik mij geen zorgen hoefde te maken dit kwam wel vaker voor maar ik ben er niet gerust om.(hadden ze me maar eerder doorgestuurd....) Dus vanaf vrijdag kan ik er meer oververtellen.. wat fijn eigenlijk zo'n forum kun je eindelijk je verhaal kwijt aan iemand die ongeveer het zelfde mee maakt.. thankx

Hallo Debbie,
ik heb afgelopen maand een kijkoperatie gehad, en de operatie zelf is me   meegevallen (je voelt tijdens de operatie toch niks haha). Dezelfde dag mag je naar huis, was even misselijk en ben wel de rest van de week thuisgebleven (dinsdag operatie). Ik had van onderen een beurs gevoel en heb nog wel behoorlijk last gehad van wond in navel. Had ook sneetje bij schaambeen, maar daar voelde ik niet veel van. Bij de operatie is dus gebleken dat ik 1 verstopte eileider heb

Ik zal mijn ' verleden' ook even neerzetten. Vorig jaar aug zwanger in 1e ronde, mk geworden bij 7 weken. Na aantal maanden op eigen verzoek doorverwezen, bleek dus na samenlevingstesten dat ik zuur baarmoederslijm heb. Heb daarna 6 maanden moeten 'spoelen' voor het sexen. Niet geholpen, kijkoperatie gehad, en nu moeten we het nog 3 maanden op de natuurlijke manier proberen. Helpt dit nog niet, dan krijg ik ook IUI. Volgende week mijn NOD dus weer erg spannend

Het komt ook helemaal goed, maarja   liever gister dan vandaag. Sterkte met de operatie, en voor je het weer ben je weer op de been, en hopelijk snel zwanger!

Terug
Bovenaan