Doortellen.

Hoi meiden,

Doen jullie dat nou ook, of ben ik de enige die mezelf en mijn man daar gek mee maak. Ik tel stiekem nog steeds door. Afgelopen weekend zou ik 12 weken zwanger zijn geweest. (Het is al mis gegaan bij 5 weken).

Mijn schoonzus was afgelopen weekend 11 weken zwanger. Dat maakt het het absoluut niet makkelijker op. Gisteren heeft mijn man haar gebeld(ik kon het gewoon niet) omdat ze de eerste afspraak had bij de gyn.Ik was heel benieuwd en blij dat het goed was. Maar op zo'n moment stort ik weer even helemaal in.Ik heb weer zo gehuild en ook mijn man was weer even helemaal van slag.

ZUCHT.

Hoi Mira

Ik ken het precies. Komend weekend zou ik 15 weken zijn geweest. Met 10 weken ging het mis. Wat jij met je schoonzus hebt, heb ik met mijn buurvrouw. Kan ze af en toe niet zien of luchten. Ben gewoon stikjaloers. Gun het haar van harte, het is zo tegenstrijdig he!
Maar we moeten volhouden, ook wij krijgen ook zo'n lieve kleine spruit van onszelf.
Kus Q

Hoi Mira,
Aanvankelijk deed ik dat ook maar ik raakte uiteindelijk de tel kwijt.
De uitgerekende datum vond ik heel moeilijk. Ik had gehoopt voor die datum weer zwanger te zijn.
En nu is het iedere maand weer hopen. Ik ben wel wat ouder (bijna 40) en ik merk dat dat wel meespeelt bij mij.
Groetjes van Caroline

Hoi Mira,

Ik doe het ook. Heel vervelend vind ik dat van mezelf, want je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Ik zou nu 35 weken geweest zijn. Dus over een maand zou ik uitgerekend zijn!! Frusterend hoor. Ik hoop dat ik voor die datum toch zwanger zal zijn, anders lijkt het me helemaal zo moeilijk. 22 oktober heb ik mn NOD, dus ik hoop zo dat het raak is!!

Probeer niet te tellen, maar ik weet uit ervaring dat dat heel moeilijk is. En onze tijd komt echt wel!! Hoe uitzichtloos het soms lijkt.

Sterkte!

Liefs Cath

Ik zou afgelopen zaterdag precies 16 weken zijn geweest. Het ging mis bij 14,5 en ik zat vlak voor die tijd uit te kijken naar die 16 weken, omdat dan de kans op een miskraam echt heel klein wordt. 1,5 week voor die tijd verloor ik ons jongetje dat nog leefde de avond ervoor, maar het eerste bloedverlies was al met 9,5 week, dus ja, wanneer is het precies misgegaan? Ik weet het niet.
Ik blijf gewoon lekker doortellen, wat maakt het uit. Het is voor mij gewoon elke keer een klein herdenkinkje, en dat is ook veel waard. Gisteren was het 2 weken geleden dat onze kleine man geboren is...

Liefs,
Marjon

Ik doe het ook hoor. Ik zou nu 24 weken zijn, en ik ben geopereerd bij 8 weken (bbz). Zeker nu er twee nichtjes net bevallen zijn en ik het niet kon maken om niet op kraamvisite te gaan (wilde het wel graag maar vond het wel kei moeilijk).

Liefs,
Marja

Terug
Bovenaan