Doortje vraagje?

A

Anoniem

Guest
Bedankt voor al je informatie, het is nog wel niet zover maar wel héél nieuwsgierig natuurlijk.
Nog even een klein vraagje: als je gaat temperaturen en je merkt dat ineens dat het véél hoger is heb je dan op dat moment al je eisprong of ben je dan te laat.?

Groetjes
Jeannette

Hoi!

Hier kan ik je misschien ook wel een klein beetje mee helpen... (hoop dat Doortje het niet erg vindt)

Op www.babybrabbel.org kan je een lijst downloaden waarop je iedere dag je temperatuur kan invullen. Ook staat daar een voorbeeld en veel info over het temperaturen.

Succes ermee! Groetjes van Bloempje

Hoi Hoi

Nee hoor Doortje vind dat helemaal niet erg!!!

Maar inderdaad ik heb die cyclus kaart oook uitgeprint. En het klopt, als je temp. Gestegen is had je in de drie dagen ervoor moeten vrijen.
Soms gaat er aan de stijging een daling vooraf, maar die blijkt moeilijk te zien te zijn. Een temp. methode is eigenlijk om inzicht te krijgen in je cyclus. Ik weet nu bv. Dat ik deze ronde mijn ei twee dagen eerder had dan bij de berekeningen die babybrabbel.org mij gaf. Dus als ik volgende maand gericht wil vrijen, weet ik wanneer ongeveer mijn eisprong zal plaats vinden.

Suc6 Enne je weet ons te vinden als er vragen zijn. En ik weet hoe spannend het voor je is. Ik heb ruim 1 jaar moeten wachten toen we eigenlijk al graag een kindje wilden. (om medische redenen) Toen ik groen licht kreeg van de dokter duurde het me veel te lang eer die strip op was. Dus op naar 6 mei.

Liefs Doortje

Terug
Bovenaan