Hoi Hoi
Begin het nu inderdaad een beetje te beseffen. Ik durf het niet te geloven. Ben best wel bang dat het mis gaat. Ik heb in mijn leven niets kado gekregen. Ik heb overal voor moeten vechten, met vallen en opstaan. Dus zou ik dit dan kado krijgen, ik geloof er niets van. Ik wil blij zijn, maar ik kijk nog steeds als ik naar het toilet ga of ik niet toch ongi ben geworden. Het heeft even tijd nodig. En dat ik nog steeds het gevoel heb dat ik ongi ga worden helpt niet echt. Tja schijnt een kwaaltje te zijn dat je dat voelt.
Even over de lijst, ik maak hem nu nog, want ik heb al wijzigingen opstaan. Anders moet jij zo gaan terug zoeken.
Ik kopieërde de lijst met de rechtermuisknop, en plakte hem vervolgens in kladblok op. En ik printe de lijst uit. Hier bracht ik allee veranderingen op aan. Is gewoon gemakkelijker en overzichtelijker. Als ik dat veel wijzigingen had. Maakte ik een nieuwe discussie aan. En dan kopieërde ik het kladblok bestand weer op het forum. De wijzigingen aanbrengen en klaar. Dan weer opslaan en kopieëren en je kunt weer opnieuw beginnen.
Als je vragen hebt hoor ik het wel. Ik laat het je weten wanneer je de lijst kunt kopieëren en eraan beginnen.
Trouwens af en toe geeft hij aan, dat je max. 50 aaneengesloten tkens mag plaatsen. Waar het aan ligt?? Ik moet dan meestal hier en daar wat spaties toevoegen, of wat wissen. En dan lukt het wel.
Daarom is het ook best wel vervelend als je nog een oud gedeelte moet laten staan. Ik heb nu al een stuk van april gewist. Nou ja ik heb vaak genoeg gevraagt wijzigingen door te geven. Maar ja sommige kunnen dat nog niet. Maar er zijn ook mensen die ineens niet meer op het forum zijn.
Nou ik zie het al weer, wat een getyp. In ieder geval leuk dat jij het gaat doen. En ja ik hoop dat je ook snel besmet mag worden met het zwanger virus.
Liefs Doortje