Doorverwezen naar gyneacoloog...

He meiden!
Even mijn hart luchten bij jullie...
Ik ben nu 9.1 zwanger en heb vorige week mijn intake en tevens 1e echo gehad bij de VK.
Mijn 1e zwangerschap ging van een leien dakje, dus was nu ook niet erg zenuwachtig. Hartje zien en horen kloppen, dat is altijd goed :D
Tot ze me tijdens de echo zei dat ze iets zag wat haar niet lekker zat en ze me naar het zkh wilde sturen. Een zwarte vlek in het hoofdje leek het wel.

Diezelfde dag zaten we daar dus al...
Hij vertelde me hetzelfde als de VK en vroeg me opnieuw een afspraak te maken voor een week later omdat hij het niet goed genoeg kon zien.

Vandaag zijn we weer terug geweest naar het ziekenhuis, maar helaas zitten we nog steeds in onzekerheid. Hij nam nu wel het woord "afwijking" in zijn mond, maar daar bleef het ook bij. Het is nog te pril om duidelijk iets vast te stellen.
Opnieuw een afspraak gemaakt, dit keer in het Erasmus zkh in Rotterdam voor a.s. maandag....

We hebben gisteren onze ouders en broers en zussen op de hoogte gebracht van onze zwangerschap, maar daar laten we het voor nu ook even bij. We willen eerst meer zekerheid voor we onze vrienden en collega's e.d. op de hoogte brengen.

Ook ik hoop voor jullie het allerbeste! Vervelend zeg, en ik zit maar te zaniken dat ik het zo lang vind duren voordat ik de eerste echo krijg....
Wat een martelgang voor jullie!
Heel veel sterkte en succes!

Terug
Bovenaan