Doorverwezen

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen een doorverwijzing gehaald. Wordt vandaag of morgen gebeld voor de intake bij de gyn.

Na een jaar actief proberen gaan we nu de MM toch maar in. Hopelijk gaan de testen snel. De huisarts vond mijn korte cycli in combinatie met late eisprong wel vermeldenswaardig. Hij zei er wel bij dat bahandelingen pas na 2 jaar worden ingezet. Nou ja, eerst maar eens zien wat er uit de testen komt.

Wenser

Ik heb er geen ervaring mee maar alvast heel veel succes toegewenst! Hoop dat het snel raak is!

Denk misschien wel dat je eerder kan, aangezien je vorige keer ook hsg hebt gehad, ik zou er op aandringen dat je dat weer wilt misschien da thet daarna weer ineen keer lukt, ik hoop het zo voor je meid!

Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen. Hopelijk kan je snel terecht en heb je snel duidelijkheid!

Houd ons op de hoogte, ben benieuwd.... Succes in ieder geval :)

Fijn voor je dat je zo snel al gebeld wordt voor een intake. :) Hopelijk gaan al die onderzoeken snel inderdaad.
Maar na 2 jaar pas behandeling? Lijkt mij gewoon wanneer er bekend is wat ze kunnen doen...
Ik hoop met je mee en volg het hier op het forum.
succes bij alles.
liefs,

Terug
Bovenaan