doorverwijzen

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje?
Wij zijn in oktober zwanger geweest is een mk geworden helaas.
maar in oktober hadden wij ook een eerste onderzoek gehad bij de huisarts ( voor mijn voor het eest op de tafel met zo'n gezellige eendebek.

Alles bleek netje op z'n plaats te zittenen voelde ook goed dit was 18 oktober( 5 nov een mk gehad) , nu weer zoals jullie misschien al gelezen weer ongesteld 31 dagen na mk.
Volgens gyn ( werk in ziekenhuis) een perfecte reactie van je lichaam het teken dat er bij deze zwangerschap echt iets fout was en weg moest ((uit het lichaam))( leuke termen maar ze zei het).

Alleen nu kreeg ik te horen dat we gewoon zonder hulp weer een tijdje mogen hobbieen thuis, omdat het ons toch zelf was gelukt.

nu de vraag heb ik een nieuwe cylcus nu van 31 dagen of moet ik met de oude  door, die tussen de 29 en de 45 dagen schommelt
We tempen elke ochten braaf en heb ook steeds een eisprong qua temperatuur stijging.

misschien weten jullie het

nanda1977

Das moeilijk, ik zou met de oude doorgaan, maar letten op de bijverschijnselen.
En inderdaad pas bij 3x mocht ik door naar de gyn, ik was het zat en wilde weten waarom het niet bleef hangen. Dat is overigens nooit gevonden, maar ik heb inmiddels wel een mooie zoon en ben (na 1 mk) weer zwanger, dus geef de moed niet op.

Terug
Bovenaan