Doorverwijzing ivf st antonius of UMCU

Hi dames,

Jullie hulp is nodig! We gaan starten met IVF.
Wij komen zelf uit omgeving Amersfoort en gaan binnenkort (3 maanden) starten met IVF. Nu moeten we zelf een ziekenhuis kiezen. Hebben jullie ook ervaring met st. Antonius (Nieuwgein) of het UMCU? Ik ben ben beide nooit geweest dus heb totaal geen idee wat goed is. Of het AMC?

Delen van jullie ervaring is erg gewenst!

Liefs,

Krullenbolleke

Ik loop bij het St Antonius. Daar worden afspraken verdeeld over zowel locatie Nieuwegein als Utrecht Leidscherijn en eventueel Woerden. Met mijn behandelend arts heb ik helaas geen klik, maar voor de rest ben ik zeer tevreden. Alle andere artsen heb ik wel een goede band mee. Mocht ons traject intensiever worden ga ik kijken of ik kan wisselen van behandelend arts. (of in verband met verhuizing overstappen naar een andere fertiliteitspoli) Ze zijn goed bereikbaar telefonisch, en er zijn altijd ook fertiliteitsassistenten voor eventuele vragen. Voorlopig blijf ik nog hier onder behandeling, ook al is mijn reistijd ondertussen ruin anderhalf uur.
Vergelijking met andere ziekenhuizen heb ik niet voor je, maar hopenlijk kan je er wat mee.

Terug
Bovenaan