Doorverwijzing Neuroloog

Hee meiden,

Zoals jullie weten is er 3 weken geleden bij mij een hernia geconstateerd en sindsdien ben ik begonnen met manuele therapie. Sinds mijn laatste behandeling is de pijn zelfs toegenomen. Vanmiddag moet ik weer.

Omdat ik via de bedrijfsarts en dus mijn werkgever toch wat druk voel (terecht of niet) heb ik vanochtend maar weer de huisarts gebeld om een doorverwijzing te vragen naar de Neuroloog (MRI-scan) Ik kan gewoon weer niet deze week terecht. Het moet namelijk een dubbele afspraak zijn omdat er heel wat voor op papier moet staan en de huisarts er deze week niet is (of weinig) Een doorverwijzing mag blijkbaar alleen door je eigen huisarts gegeven worden.

Ik weet dat een hernia een hele lange rust periode vraagt en het is pas 3 weken geleden maar rust?? Dst is gewoon onmogelijk met 2 baby's van 7 maanden, ondanks dat ik wel veel hulp heb.

Ik verwacht niet (helaas) over 2 weken weer te kunnen beginnen met werken. Ik kan geen eens mijn zoontjes naar bed brengen zelf of hun luiers verschonen, laat staan dat ik 40km in de auto moet zitten naar werk en moet lopen/staan/bukken en tillen de hele dag. Ik hoop op een wonder!!

Liefs Lynn.
 
Ach wat heftig Lynn, alleen al het verdriet wat je zal hebben omdat je niet zelf voor je jongens kan zorgen! Het moet een ontzettende tegenvaller zijn dat je deze week nog niet terecht kan!
En dan ook nog druk vanuit je werk om weer te beginnen, zo vervelend! Ik wens je heel veel sterkte meis!
 
Jee wat vervelend zeg! En dat de pijn alleen maar toeneemt door de behandeling is dat normaal?
Ik vind dat ze bij je werk toch ook wel moeten snappen hoe het zit! Hopelijk geeft de scan meer duidelijkheid over hoe verder te behandelen...

Heel veel sterkte!
 
jammer dat er zo weinig begrip is vanuit het werk . Ik herken het helemaal . Probeer je niet gek te maken . Wat niet kan kan niet .
 
Terug
Bovenaan