doorverwijzing zh!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

heb vanavond met mijn mannetje gehad over mijn bezoek aan ha en hij was zeer snel met zijn antwoord we gaan hoe dan ook die molen van het ziekenhuis in zijn motto: wat moet, dat moet!!
Dus over 2 weken hebben wij vakantie en dan gaan we ons maar laten informeren bij de ha en van daar zien we wel hoe of te wat!!!

kunnen jullie misschien al een beetje verklappen wat me te wachten zal staan zo als ik daar aan begin?

Eerst reageerde ik eigenlijk erg nuchter en hoe meer ik d`r over na ga denken dan vind het in de eerste plaats wel erg k*te om uberhaubt er over na te moeten gaan denken dat het niet op de `normale`manier zou kunnen dat vind ik eigenlijk wel heel helftig, Laten we eerlijk zijn dat verwacht je toch eigenlijk niet als je al een pracht van een zoon hebt.
Ik hoop dat ik het allemaal kan blijven relativeren en dat ik er nuchter onder kan blijven en dan zien we wel hoe het allemaal gaat lopen....

Groetjes angelica

Hoi Angelica,
Wij zijn ook sinds een poosje nu begonnen met de MMM.   We hebben eerst 2x een zaadonderzoek gehad van mijn man en bij mij zijn er echo's gemaakt om te kijken of er een eitje groeide. Ook is er toendertijd bloed geprikt om te kijken hoe het met mijn hormoonspiegel zat. Afgelopen maandag hebben we een samenlevingstest gehad en vandaar uit gaan ze kijken wat ze verder gaan doen. 19 juni krijgen we de uitslag. Ben heel benieuwd. Ondertussen weet ik allang of ik ongi ben of niet.

Ik wil jullie alvast veel succes wensen met jullie stappen om de MMM in te gaan.

Liefs Leah

Terug
Bovenaan