Doorverwijzing????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben net terug van de ha..... Kwam voor iets anders maar het zwanger worden kwam ter sprake. Hij wil dat ik half december de gyn ga bellen voor een afspraak in januari. Hij vindt dat we lang genoeg gewacht hebben en dat mijn cyclus zo langzamerhand wel normaler zou moeten zijn..... Schrok er eigenlijk wel een beetje van!

Het idee dat het ons zelf niet lukt om wat voor reden dan ook komt toch best hard aan eigenlijk.

Wacht deze ronde rustig af... Had een goed gevoel deze ronde wat mijn cyclus betreft dus wie weet is het allemaal niet nodig.

Groetjesssss

Hai meid,

Ik snap dat het best hard aan kwam zeker omdat je er zelf niet over begon maar misschien is het juist wel een goed plan.....Kan je er in de tussentijd even aan wennen en indd wie weet is het helemaal niet nodig. Laten we het hopen!

Liefs Lynn

Wat een bericht zo ineens. Maar probeer eraan te wennen. Misschien is het niet nodig, dat hoop ik voor jullie.
groetjes, heleen

Ik zeg gewoon doen! Je kunt maar beter bekend zijn bij de gyn, toch? En eenmaal in de molen gaat het toch ook niet snel. Stel dat ze snel iets vinden, alleen maar fijn toch? En als er niets aan de hand is (zoals bij ons), duurt het nog lang genoeg voor er een behandeling komt, dus kun je maar beter vroeg beginnen.

Vast een hele stap, zeker omdat het zo onverwachts komt. Probeer er wat aan te wennen. Ik zou zelfde stap zeker nemen, maar kijk goed naar wat jullie willen, want het brengt zeker ook spanning met zich mee (terwijl ik helemaal geen zenuwachtig type ben, haha!).

Succes!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan