Doorweekte luier na doorslapen - 9 weken

Hoi,
Mijn zoontje is 9 weken oud en slaapt sinds een paar dagen steeds langer door in de nacht (22.00/22.30 tot 05.45/06.00). Heel fijn natuurlijk! Echter als hij dan 's morgens komt voor z'n eerste flesje weer is zijn luier helemaal verzadigd en zijn rompertje en broekje soms ook nat.
Zijn er meer moeders met kindjes die veel plassen? Hoe doen jullie dit in de nacht? Vind het zo sneu als ik hem hiervoor midden in de nacht wakker moet maken.

Mijn dochtertje plast ook veel s nachts. Is altijd nat s morgens. Wij doen een dubbele pamper aan, desnoods is de 2e pamper een maat groter. Bij ons komt de pipi omhoog langs haar rugje, dus maatje groter van pamper komt ook net iets hoger. Al helpt dit wel niet altijd

Wasbare luiers onderzoeken ? Die kan je bijvullen tot er genoeg absorberend vermogen in zit. Volg Luierhuis op instagram, superleuk! Wij zijn sinds een paar maanden om en het werkt echt te gek! 

Wij zijn ook idd over van maat 1 naar maat 2 in de nacht. Dat werkt tot nu toe goed. Onze zoon is nu trouwens 11 weken en weegt ongeveer 5 kg

Een maat groter voor de nachten en zorg dat de rompertjes niet te klein zijn. Anders knelt dat zo en heeft n grotere maat luier geen zin!

Terug
Bovenaan