doorzichtig slijm en menstruatie pijn

Lieve dames,

Sorry voor het ranzige bericht haha maar zoals de titel al zegt heb ik gister avond/vandaag grote dikke slierten doorzichtig slijm verloren. ik dacht zelf aan de slijmprop maar toen ging ik dat googlen en toen kwam ik erachter dat een slijmprop niet doorzichtig is maar er ook bloed etc. etc. doorheen moet zitten.
tevens staat daar ook niet bij dat hierbij menstruatie pijn kan hebben.. aangezien ik niet meer zo'n hele grote fan ben om gelijk mn verloskundige te bellen i.v.m. wat er allemaal is voorgevallen...
hebben jullie dit ook mee gemaakt? zoja wat is het?
p.s. het is wel een beetje aan het rommelen in mijn buik.

Groetjes Mandy.

Hey Mandy,

Lange slierten slijm kan wel duiden op de slijmprop en bloed hoeft er niet altijd bij te zitten.
Van onze eerste had ik daar nl ook geen last van.
Menstruatie pijn kan wel duiden op een begin maar zegt ook niets.
Als je je er toch niet zeker bij voelt zou ik toch even bellen.
Weetje je kunt beter een keer te vaak bellen dan 1 keer te weinig en laten we eerlijk zijn daar zijn de VK'S toch voor anders hadden ze dat beroep maar niet moeten kiezen ;-)
Heel s6 er mee.

XXX

Hey Mandy,

Ja inderdaad, je kunt de VK beter te vaak bellen dan 1 keer te weinig....daar zijn ze echt voor!
Maar slijmslierten en menstruatiepijn kan het begin betekenen, maar het kan ook nog dagen tot weken duren helaas....
Pas als het echt begonnen is, weet je zeker dat het begonnen is!
Hier ook gerommel, maar al bijna een week...
Dus ik reken nergens meer op en merk het wel als ik echte weeën heb....

Groetjes Brigitte

Hey,

Spannend! Net wat de andere dames zeggen, als je het niet vertrouwd gewoon bellen.
Bij mij begon het ook zo.
De vk gebeld maar die wou niets doen omdat ik nog geen regelmatige weeën had.

Succes, en hou ons op de hoogte!

Liefs Danielle

Hoi,

Als je twijfeld altijd bellen! Ik heb de vorige x geen slijm verloren dus ik weet het niet. Als je ongerust bent moet je daar niet mee blijven zitten, als ze je telefonisch kan helpen is het toch ook helemaal niet erg!
Succes!

Groetjes Renate

Terug
Bovenaan