Doorzichtig slijm, iemand ervaring mee? Hiermee zwanger geworden?

<p>Hi meisjes.. Vraagje over het doorzichtige slijm, ik ken de Billings methode en heb me hier ook redelijk wat over ingelezen. Meestal heb ik 1 dag dat doorzichtige slijm. Maar nu had ik het 2 dagen. Toen ik de eerste keer bewust was van dat slijm hebben gevreeën tijdens het slijm maar ben ik niet zwanger geworden (op internet staat dat nadat je dit rekbare slijm heb je hoogstwaarschijnlijk de ei de dag erna hebt). Nu hebben we voor dit slijm gevreeën, en nog nooit 2 dagen gehad. Wie of wie heeft hier ervaring mee?  En is hiermee zwanger geworden? En had je dan voor of na het slijm gemeenschap? </p>

Ik heb zelf de app Maya gebruikt. En daarop kan je ongeveer zien wanneer je vruchtbaar bent en wanneer je o.a.  “slijm” kan verwachten. En wij deden het ongeveer om de dag, het moet natuurlijk geen verplicht nummertje worden en voor beide leuk blijven ?

Ik was vruchtbaar als het op zijn dunst was. Dit was meestal een paar dagen achter elkaar en we hadden dan ook seks in die dagen. Ik ben hierdoor 2x snel zwanger geworden. Houd wel in je hoofd dat ookal heb je seks op t juiste moment dat nog geen garantie is dat t raak is 

Ik heb hier ook rekening mee gehouden. En bij de laatste cyclus ook 2 dagen eiwit slijm ipv 1. Toevallig kregen we een echo snel daarna en bevestigden dat de eisprong was geweest.
Ik voelde dag voor echo duidelijk mijn eisprong terwijl ik dit normaal niet kon plaatsen.
Nu bijna 15 weken zwanger!
Ik vond de Billings methode het fijnst. Ik had ook een app maar die klopte bij mij niet.

Dankjulliewel voor de reacties ❤️ Ik ben zo benieuwd. We hadden steeds na het slijm gemeenschap, maar dat was nog niet raak. Nu voor de slijm.. ben nu echt zo benieuwd. Pas rond de 24ste mn NOD 

Terug
Bovenaan