doorzichtig slijm!!

hallo meiden,

ik heb een vraagje aan jullie.ik probeer nu deze cyclus mijn slijm  in de gaten te houden. kijken of ik kan zien wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit...

wel lastig hoor! ik zit namelijk in mijn derde ronde. mijn eerste cyclus was 33, 54 ?
ik weet dus niet precies wanneer mijn nod is. ik heb berekend op 28 d. dus dat betekend dat ik rond 9 feb. mijn nod moet hebben. en dat mijn ei vorige week vrijdag was. nu hebben we vanaf di flink ons best gedaan.tot vrijdag! in deze dagen had ik doorzichtig draderig slijm verlies. zou dit inderdaad kunnen betekenen dat ik mijn ei heb gehad??

deze week wordt het niks met klussen. man lief is namelijk de hele week niet thuis...
en ik hoop zeker niet dat mijn cyclus weer rond 54 dagen zit!

nou ja, we wachten het wel af.

xx dd

meiden, allemaal succes met zwanger worden xxxxxxxxxxxxxxxxxx

hey,

ja het zou best kunnen ja, als je tegen je eisprong zit heb je inderdaad doorzichtig vloei en als je het tussen je vinger houdt en je gaat op en neer en er komen draatjes JA dat kun je aan je feestje beginnen

veel suc-6
en hou me op de hoogte

ik zelf heb in juli een miskraam gehad van 10 weken. maar we zijn weer flink bezig haha maar het wil niet echt lukken. ik moet (hoop van niet) 11 feb ongi worden. dus we blijven nog hopen en dromen.

liefs harry ( zo heet mijn hond hoor haha)

hallo,

ik zei vorige week dat ik doorzichtig slijm verloor. vanaf di tot vrij ong. maar toen een tijdje niet. tot op de dag van vandaag! ik liep in de stad en toen voelde het ineens heel raar. net of was mijn hele onderbroek nat.heel gek. toen ik thuis kwam heb ik eerst maar ff gekeken. en toen zat er ineens een dikke kloddr slijm in. niet heel veel. maar ja, het was wel erg dik en draderig. zou het dan kunnen betekenen dat ik vandaag mijn ei heb?
dit had ik de vorige cyclus ook. maar toen werd ik pas op dag 54 ongi. wie heeft hier ervaring mee?
ook had ik gisteravond last van steken in mijn buik...
het klussen wordt niks want mijn vriend is niet thuis.(balen!!!)

xx dd

Hey dd,
Heb je verhaal gelezen en ik denk idd dat je ei er is dan. Ze zeggen het wel...heb het veel gelezen want ik heb het ook. Weet precies door mn 28dg cyclus dat het er is en er is 1 dag bij dat het dik/klodderig is....bij mij meestal dag 2 of 3. Weet niet of je er ook pijn bij hebt want dat kan ook...Succes!!!!

En Harry, eindelijk iemand gevonden voor 11 feb NOD!!!! Houden we contact?
xxx

Hallo!!!

Ik heb wel gelezen in een boek dat je het slijm van binnen dicht bij de baarmoeder mond moet testen en niet de witte vloed.
Ik heb het een hele cyclus gedaan ,en dan zie je echt verschil.
In het begin is het wit klonterig daarna wit maar vloeibaarder en als je vruchtbaar bent is het doorzichtig rekbaar slijm.

Succes ermee en probeer er niet te zeer aan te denken.

groeten cent

hallo meiden,

ik had verteld dat ik afgelopen vrijdag veel slijm had verloren toen ik in de stad liep. echt een dikke klodder. sorry voor het woord. weet ook niet hoe ik het anders moet zeggen...
maar dat gebeurde rond een uur of 19.45. en toen niet meer. zaterdag kwam mijn vriend weer thuis. en toen viel het me weer op dat ik weer veel slijm had verloren toen ik eenmaal op de wc zat. we hebben   toen de kans maar genomen. je weet het maar nooit!

maar als ik in deze dagen mijn ei heb gehad, dan betekend dat ook dat ik niet op 9 feb. min nod heb. maar pas twee weken later. toch??

nou ja, we zien het wel. het is ook nog maar onze derde ronde. moet gewoon geduld hebben. onze tijd komt nog wel hoop ik!

jullie in iedergeval succes met zwanger worden... en voor die genen die al zwanger zijn: geniet er lekker van!

x dd

Hoi dagdroomertje,

Ik heb ergens gelezen dat je nod altijd 14 dagen na je ei is.
Het aantal dagen voor je ei is per persoon verschillend, dat is afhankelijk van de duur van je cyclus.
In jouw geval denk ik dat je nod dus wat later is.

Groetjes, Mickey79

hallo meiden,

hier ben ik weer eens. als ik het goed heb heb ik morgen mijn nod. want zo'n twee weken geleden. had ik zoals jullie kunnen lezen in mijn vorige bericht veel last van dik slijm. dat was op vrijdag en die dag erop verloor ik weer wat. en ze zeggen dat je altijd twee weken na je ei je nod ong moet hebben. dus vandaar ben ik er vanuit gegaan dat ik morgen mijn nod heb! nu heb ik wel last van mijn tepels sinds 3 dagen en moet vaker plassen. dit heb ik nog niet eerder gehad. ik wil eigenlijk pas testen als ik een week overtijd ben. want mijn laatste cyclus duurde ook 54 dagen. dus wie weet komt het nu ook gewoon weer veel later...

ik hoop dat ik deze maand ook bij de gelukkige hoor. want ik zie dat het een vruchtbare maand is haha... dus meiden van harte!

ik hou jullie op de hoogte. ps: wie heeft ook zulke verschillenen in de cyclussen?
dit is onze derde ronde eerste kindje.

xx dd

Terug
Bovenaan