Doos Felicitas

Ik heb gisteren eindelijk de ZwangerKadoos gekregen van Felicitas! Ik had de bon nooit ontvangen, zouden ze de zwangerdoos opsturen. Ik kreeg echter de BabyKadoos. Ik heb m nu eindelijk gekregen!

Ik kan inmiddels ook de Blije doos van Prenatal halen en vanaf volgende week kan ik de doos van het Kruidvat ophalen! Benieuwd wat daar in zal zitten.

Vond je het een leuk pakket. Ben alweer vergeten wat er inzat, is alweer een tijdje geleden. De prenatal doos is ook best leuk, die van de kruidvat moet ik nog steeds gaan ophalen.

Ik vond de doos van Prenatal niet super indrukwekkend, maar tja, kan aan mij liggen. Maar was wel blij met alles wat ik kreeg.

Hebben jullie ook het kraampakket gehad? Ik ben verzekerd bij Menzis en vond dat ook nog niet zo verkeerd. Zat ook een opbergbox bij, knuffeltje, zo'n warmte pitten zak. Komt allemaal toch wel steeds dichter bij nu he.
Morgen mag ik de kruidvat doos nog ophalen en ben daar ook wel heel benieuwd.

Ik had in de doos een speentje van Difrax en een flesje van Nuby, een of ander knuffel ding voor aan een speentje, 2 newborn luiertjes en als meest geweldige item... een lapje stof van Lodger. Ik voeg me af was dat nou was, maar blijkt dus puur om te laten voelen hoe zacht hun stof is en wat er allemaal verkrijgbaar is in hun collectie... jeeeeehhh.... Dus ja, na het uitpakken viel het vies tegen.Uiteraard zat er ook de gbruikerlijke reclame troep erbij, Wat magazines en een kadoobon van Miss etam voor 15% korting. Zit ook in de Babydoos overigens die ik per ongeluk had gekregen ivm dezwangerkadoos. Ik vond dat er in de doos van Babydump nog meer leuke spullen zaten. En zonder al die reclame!

De andere dozen ga ik woensdag halen. Hopelijk zit daar wat meer in.. Ach ja, het is gratis he.

Bij ons zijn de kruidvat dozen niet meer te krijgen?? staat ook op hun site zeggen ze.
Echt belachelijk.
Die van de prenetal mag ik ook ophalen, dat laat ik manlief even doen want de dichtbijzijnde vanaf onze woonplaats is 20 km en mijn man werkt daar vlakbij

Dan hebben ze die doos alweer veranderd tammy, ik had een ander flesje, ook flesje sportdrank, idd wat luiertjes een ander flesje dan wat jij beschrijft en verder weet ik het niet meer.

Heb net de doos van kruidvat opgehaald, na pff die viel wel tegen, tuurlijk het is gratis maar dan nog.

Terug
Bovenaan