doosjes voor suikerbonen

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!
We willen aan het kraambezoek graag doosjes met suikerbonen geven. Heeft iemand tips waar je leuke doosjes (liefst van karton/papier) kan kopen? Ideeën om zelf doosjes te knutselen zijn ook welkom!
groetjes van Iejoor
28 weken en 5 dagen

google effe op ; geboorte bedankjes dan krijg je vast megaveel ideeen!

Watvoor iets zoek je precies?? Je hebt namelijk zo veel.

Ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n glazen buisjes met een kurkje. Heeft iemand een idee waar ik die kan krijgen?

volgens mij hebben ze dit soort dingen ook waar ze bedankjes voor bruiloften e.d. verkopen...
op marktplaats staat bij de bruidskleding namelk ook vaak advertenties van dit soort bedrijven en dan kun je ook losse doosjes bestellen.
en misschien kun je ergens op een knutselsite een voorbeeld/mal  vinden om zelf een doosje te knutselen?

veel succes!

omdat je zegt eventueel ook zelf te willen knutselen.... kan je ook eens kijken op kindertraktatie sites... daar ben ik een keer een zelf te vouwen doosje tegengekomen als kindertraktatie die je dan kan vullen met van alles wat je wilt... dus ook suikerboontjes.
Als ik die site me zo nog weer te binnen schiet zal ik hem nog even neerzetten!

ik bedacht me ook een site waar leuke dingen opstaan:
Site van ariadne at home en dan naar de ideengids. Staat ook precies bescheven hoe je doosjes kunt vouwen of zakjes kunt maken.

Hey,

Zo'n proefbuisjes kan je vinden op www.bolleboosje.be
Ik had in het begin van men zwangerschap daar ook gaan kijken en was echt wel leuk,is wel een belgishe site maar er zullen er zeker ook nederlandse zijn hoor.
Zoveel keuze dat je niet meer weet wat je moet nemen:)
Ik heb nu die van mij vorige week gaan bestellen in de winkel want ik had zoiets van ja kost toch wel wat geld en wou ze dan ook eens in het echt zien dan maar op foto en heb ze dan gelijk ook in de winkel besteld,de suikerboontjes dan ook en zo en nu ga ik ze dan zelf vullen omdat ik toch thuis zit en heb ik men bezigheid he...
Ik wens je veel succes met het maken van je suikerboontjes hoor...
Liefs orchideke

Terug
Bovenaan