dopen

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Zondag 14 mei laten wij onze dochter Delani dopen. Hebben jullie nog leuke tips voor uitnodigingen, recepties, etc.? Ik heb nog echt geen idee wat we zullen doen.
Alvast bedankt!

liefs Nicole (mama van Delani 15-01-2006)

Ik heb echt geen idee wat jezelf leuk vindt, maar ik ga het zelf lekker klein houden. Gewoon wat vrienden uit de gemeente uitnodigen voor koffie en taart na afloop thuis en eventueel wat familie en de peetoom en tant, die ook aanwezig waren in de kerk. Ik heb geen behoefte   aan mensen die alleen voor het feestje komen.
Er zit voor veel mensen echt een heel andere lading aan. Ik zou lang niet iedereen uitnodigen ook sommige goeie vrienden en vriendinnen en familie niet. Simpel om de reden dat ze helemaal niets met het (katholieke (in mijn geval)) geloof hebben en al vaak zat hun mening daarover hebben laten blijken. Maar goed anderen maken er een hele happening van, et luxe uitnodigingen en een groots feest. Ik denk dat dat erg aan jullie als ouders ligt. Wat wil jezelf? Misschien dat de peetouders nog een mooi idee hebben? Praat er eens over met degene uit de kerk met wie je de doop aan het voorbereiden bent.

groetjes,
Wietske

Terug
Bovenaan