Doppler Angelsound

Hallo,

Ik heb via marktplaats een tweede hands doppler gekocht.
Ik ben nu 12 wkn zwanger en was ben erg onzeker.
Dit door dat ik mijn  eerdere zwangerschap een doodgeboorte heb meegemaakt.
Ik dacht misschien voel ik me hier zekerder door voel.....

En ja het is gelukt.
Ik had het hartslagje in een keer te pakken...Geweldig.
Misschien een tip voor aanstaande moeders die ook zo onzeker zijn.

Gr,
Sonja0576

Manlief kwam er mee aanzetten en in het begin was ik er niet zo gelukkig mee.... Ik was bang dat ik een beetje obsessief zou worden van dat ding. Maar nu vind ik het hartstikke leuk! Vanaf 12 weken hebben we hem en we konden inderdaad de hartslag horen (wel heel ver weg) en nu met ruim 14 weken is het niet eens meer moeilijk om hem te vinden!

Ik ben er idd heel blij mee en vind het achteraf zeker een aanrader!

Wonderenbestaan

Ik heb een doppler gehuurd bij bellytalk.nl en ben er ook erg blij mee, zeker nadat ik gister bloedverlies had, even luisteren of alles goed was en kon weer rustig ademhalen.

Beste Laura,

Mijn vriend heeft dat nagevraagd bij de Gyn. Maar ze zei dat net als van de echo nooit bewezen is dat het slecht is.... Ze zei dat het met mate dus zeker geen kwaad kon.

En daarbij is stress volgens mij sowieso niet goed dus dan kun je beter even luisteren als je twijfels hebt

Liefs Wonderenbestaan

hee

Ik durf zo'n ding dus ook niet aan te schaffen omdat ik ook veels te bang ben dat ik het hartje misschien een keer niet vind en dat ik dan helemaal in paniek raak!

hoi,

Ik zou het ook niet durven aangezien ik bang ben inderdaad dat ik het hartje niet kan vinden en dat is de eerste 3 maanden niet heel vreemd en dat ik veel te vaak zou gaan luisteren en dat is voor mijn koppie niet goed dan zou ik gaan leven van hartslag naar hartslag. En als je je kindje op een gegeven moment voelt schoppen,slaan, draaien dan heb je hem niet meer nodig want dat is het fijnste gevoel wat er is ook al denken je ribben daar heel anders over, ik kan niet wachten.

En met een geschiedenis van miskraam of doodgeboren kindje is verloskundige of gyn bereid om extra echo's en extra luisteren naar het hartje is mijn ervaring. Ik heb hele slechte dagen achter de rug maar ik werd vandaag zelfs nog gebeld door de verloskundige of ik vandaag nog even wou luisteren maar misschien heb ik dan ook wel heel veel mazzel bij zo'n praktijk en natuurlijk speelt mee dat ik niet zo;n fijne geschiedenis heb.

Nou dames het gaat erom hoe je er zelf onder voelt maar probeer ook vertrouwen te hebben in je eigen lichaam.

groet kikker

Terug
Bovenaan