doppler, angelsound...

hoi hoi!

wie heeft er ook een doppler?
wij hebben er gisteren 1 gekocht., we konden hem echt niet laten staan.
natuurlijk moesten we het gelijk uittesten, en na wat gezoek hadden we het hartje gevonden!

geweldig!!!

hallo,

Wij hebben er in het begin er ook na staan te kijken, maar we vonden hem ook te duur.
Maar als ik zo ding zou hebben zou ik er echt wel uren naar kunnen luisteren.
Doordat ik al gezet (dik) ben van me zelf en nu nog dikker, voel ik m'n kleine nog niet.
Tenminste dat denk ik, dit is namelijk m'n eerste dus zou ook niet weten hoe het voelt.
Dus als je het hartje kan horen weet je tenminste dat alles goed ik me de kleine.
ben dus eigenlijk best wel een beetje jaloers hoor, hahahaha.

groetjes karla

Hey,

Ik heb hem al sinds mijn 12e week.
Omdat ik bij de interne loop vanwege een schildklierafwijing moest ik extra lang wachten voordat ik wist of ik naar de gyn moest of naar de verloskundige..
Hierdoor duurde het ook langer voordat ik de termijnecho kreeg.
Ik was zo benieuwd, heb hem bij de kijkshop vandaan..Voor 40 euro was ik een stuk gerustgesteld.
Eens in de zoveel tijd luister ik even, meestal als ik na mijn werk ofzo ergens pijnscheuten heb, dan check ik even of het het nog allemaal doet daarbinnen...

gr. Linda

Hoi,
Ik heb er gisteren 1tje gekocht bij de kijkshop. Hij was echter niet op voorraad dus ik krijg hem pas dinsdag of donderdag. Ik kon hem ook niet laten staan.

Birgit

Ik heb er wel over nagedacht!
alleen ben ik bang dat ik iedere dag ga luisteren en wat als je het hartje niet vind?
Dan ben je natuurlijk in paniek op den duur...

Afgelopen donderdag ben ik bij de VK geweest en die voelde dat mijn baarmoeder al tot mijn navel kwam, ze zocht dan ook hoog naar het hartje...helemaal niks hoor!
Nou...dan is het wel even zweten geblazen...
Onze kleine lag lekker onderin te dobberen..hahahaha. Dus opgelucht weer naar buiten!
Maar dat gevoel zou ik toch niet vaker willen voelen..

Ben wel jaloers hoor, dat jullie kunnen luisteren, die 4 weken erop wachten vind ik erg lang!!!

(ik voel de kleine al wel sinds 2 weken, dus dat is voor mij ook een bevestiging nu)

Hoi Hoi

Even reageren op bovenstaande. Ik heb zelf ook een angelsounds-doppler aangeschaft toen ik 13 weken zwanger was. Na even zoeken was het ook raak. Een hartslagje te horen (in de verte) die 2x zo snel ging als die van mijzelf. SUPER !!!

Maar ...............   ze staan ook op marktplaats hoor. Ik heb hem zelf tweedehands en voor €17,50 op de kop getikt. Hij werkt super.

Dusss... voor de meiden die €40,00 tòch iets te duur vinden... kijk op marktplaats !!!

Groetjes happyM mv Tygo (2 jaar) en (...) 19+5 week

Terug
Bovenaan