doppler gekregen :D

Ik heb toch zooo'n leuk valantijnsdag cadeautje gekregen:) Een Luvion hartdoppler :D Ik kan nu dus zelf thuis het hartje van ons kindje beluisteren. Had gedacht missschien helemaal gek zou worden als het even niet lukt, maar daar heb ik tot nu toe geen last van:) Maar het is een hele fijne geruststelling het zelf te horen. Elke keer ben ik weer helemaal verliefd:)
 
Oeh dat lijkt me zooo gaaf!! Ik heb er zelf ook aan zitten denken maar de verloskundige raadde het mij af. Ik zou er lekker van genieten maar gebruik em niet te vaak he!!
 
leuk zeg! haha jij ieder uur met dat ding op je buik! :) ik denk dat je er nuchter mee om moet gaan, en als je dat van jezelf weet dan kan het geen kwaad... maar die vk was natuurlijk bang dat je elke dag in paniek zou bellen omdat je het hartje niet kan vinden ;)! er zullen vast zulke mensen zijn...
 
nee daar was ze niet bang voor hoor... je stuurt toch een straling door je buik he.. en te vaak/te veel straling is niet goed voor het kindje...

Ik wil je niet ontmoedigen hoor! Dus gewoon lekker doen, maar ik zou het wel met mate gebruiken...
 
Ik gebruik m af en toe:) Misschien 2-3 keer per week. Het is gewoon leuk. Ik weet ondertussen wel waar die kleine zich verstopt...hoef niet echt meer te zoeken.
Vooral voor papa to be is het leuk. Ik voel natuurlijk dat ik zwanger ben maar hij merkt er helemaal niks van, dus vind hij het wel fijn om soms even te luisteren.
 
Terug
Bovenaan