Doppler

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik heb vandaag een doppler apparaat binnengekregen van " Belly talk"
Ben gelijk aan de slag gegaan en na enig zoekwerk kon in de harttonen van onze spruitje goed horen. Wat is dat gaaf zeg................................En wat een verschil met je eigen hartslag die je ook goed kunt horen en dat van de baby, lijkt wel een treintje.....hahaha.

Erg leuke ervaring en ik denk dat ik 'm ook wel even blijf gebruiken. Gewoon even lekker elke dag naar het hartje luisteren.

Groetejs van Marinte

Hoi
leuk dat je er zo enthousiast over bent! Wij hebben het er ook over gehad om zo'n babysound aan te schaffen, maar we zijn nu nog maar 9 weken onderweg, dus het lijkt me nog niet zinvol. Mag ik vragen hoever jij bent?

Jovigirl

Hoi hoi,

Ook wij hebben de babysound!!
Zijn er super blij mee, elke ochtend en avond even naar onze kleine meid luisteren.
Het lijkt wel of ze er mee speelt, flinke trappen en zelfs het draaien hoor je.
Echt een aanrader!!!

Groetjes Nicole 24 wk

Lijkt me ook heel leuk zo'n apparaat!
Vanaf wanneer kun je het eigenlijk gebruiken?
Kun je het gewoon in de winkel aanschaffen en moet je nog ergens op letten?

Groetjes, Marije76

Hallo,

Waar kun je zo'n babysound halen? Lijkt me echt ideaal!

Ik ben er namelijk vandaag achter gekomen dat ik weer zwanger ben.  Helaas zijn  mijn vorige  twee zwangerschappen geeindig in miskramen. Dus ik kan het nog niet helemaal geloven. Ik ben natuurlijk ook nog bang dat het mis gaat, maar als ik  het hartje af en toe zou kunnen checken is het misschien minder stressvol.  Ik wil  mezelf er van kunnen verzekeren dat alles goed gaat.

Groetjes Belle

hoi hoi,

even voor jovigirl, ik ben nu 12 weken en 4 dagen onderweg........
Ik moet zeggen dat ik dit apparaat gehuurd heb voor zolang je het gebruiken wil. Ik heb ook idd wat verhalen gelezen over andere doppler app. die je zo in de winkel kunt kopen voor een relatief klein bedrag zo vanaf 50 euro. Deze dopplers schijnen nogal veel bij geluid te geven waardoor je juist het allerbelangerijkste niet of nauwlijks kunt horen. Maar dat is niet gezegd dat er geen vrouwen zijn waarbij zo'n doppler wel goed werkt.

Het is een echte aanrader en het leuke is eigenlijk dat ik bij mezelf m'n eigen rustige hartslag door dat van de kleine hoor kloppen, echt heel speciaal........

Ik huur de doppler in ieder geval van www.bellytalk.nl en het schijnt dat deze ook aan verloskunde praktijken wordt verkocht.

Lieve groet Marinte enne.....ik houd de mijne nog wel even !!

wij hebben hem net binnen en hij werkt perfect!!ik ben nu 11 weekjes en de kleine is goed te horen,het leuke ervan is dat je ook het hartje kunt opnemen en via email naar familie kunt sturen!

Hoi Marinte,

Weet je of je de doptone ook op proef kunt nemen via Bellytalk?
Stel dat het niet bevalt bedoel ik.

Groetjes Sesam

Terug
Bovenaan