Doppler?

A

Anoniem

Guest
Las net een berichtje waarin iemand het had over een doppler, waarmee je naar het hartje kunt luisteren. Heb er nog nooit van gehoord, wat is dat precies en waar koop je dat? Kost het veel?

Lien.

hoi!

Ik heb er 1. We hebben er de eerste zwangerschap ontzettend veel plezier aan beleefd!

Je kan het wel pas gebruiken na een week of 12-15..eerder hoor je niets, en je moet je natuurlijk niet onnodig ongerust maken. Daarbij het advies er relaxed mee om te gaan: ik heb vaak niets gehoord, omdat dit aparaat natuurlijk niet zo goed is als die van de VK.

www.babysound.nl

Gr Zonneke

Ik heb zoiets nooit genomen, maar ik ben ook iemand die gelijk in de stress zou schieten als ik het hartje niet kan vinden. Vaak heb je ook de hartslag in de navelstreng te pakken en nog geeneens van de beeb zelf (is mij verteld).

Verder heeft mijn Vk het TEN STERKSTE afgeraden, mede omdat hun dan 100 telefoontjes per dag krijgen over dat vrouwen het hartje niet kunnen vinden/horen. En de stress die je er zelf van hebt lijkt me helemaal niet gezond voor de beeb.

Ik ben een beetje ANTI zeg maar...sorry voor de mensen die hem wel gebruiken...
Ik kan me voorstellen als je een nuchter type bent je dit wel goed kan en hoop niet dat mensen dit als aanval zien....tis alleen MIJN mening.

Succes!

X Saskia

Hoi allemaal,

Ik heb hem ook: de angelsounds van babysound (45 euro via www. babysound.nl)
Ik heb hem sinds 13 weken en heb altijd het hartje kunnen vinden. Je hoort ook wel de navelstreng maar er is een duidelijk verschil met de hartslag van je kind. Je kunt ook schopjes horen en als je kind de hik heeft, hoor je dat ook. Een vriendin van mij is wat zwaarder en kan het hartje soms daardoor wat moeilijker vinden maar als ze dan een halfuurtje of zo wacht en het nog een keer probeert, heeft ze hem meestal wel te pakken.

Gr.
Casey 20+6

Terug
Bovenaan