doppler

Ik heb afgelopen week een doppler aangeschaft. Ik hoef nu niet meer naar de vk om het hartje van mijn kindje te horen. Dat kan ik nu gewoon thuis doen. Echt geweldig en leuk om te doen. Je moet op het moment dat je wil luisteren wel even rust nemen en erbij gaan liggen op de bank of op bed maar dan hoor je ook echt het hartje van je kind.Dit wilde ik gewoon ff laten weten.

lekker he.. vond het ook fijn om een doppler te hebben.. vooral tijdens onze vakantie!! als je even ongerust bent kan je altijd even opzoek naar het hartje.

Hoi Jootje......ik heb samen met mijn collega er 1 gekocht en als ik goed is ga ik deze vrijdag krijgen.
Heb wel eens van haar gehoord dat ze soms drie kwartier bezig is met "zoeken" voordat ze het hartje hoort. Heb jij dat ook ? Mag ik vragen waar jij je doppler heb gekocht ?

veel luister plezier
gr Andrea

ik heb er ook 1 en het is hartstikke leuk .
ik heb hem gewoon via marktplaats gekocht .
soms duurt het even voordat ik het hartje hoor maar bij mij hoor je ook de bewegingen van de baby echt super leuk en idd je hoeft niet te wachten dat je weer naar de vk mag . Ik ben heel blij dat ik hem heb aangeschaft .

heel veel plezier verder .

gr evelien

ik heb er eentje via thuistesters.nl gekocht (30 euro). werkt heel goed heb het hartje steeds binnen n minuut wel gevonden.. ideaal!

Bedankt voor de leuke reacties. Ik heb deze via marktplaats gekocht. Ik heb er een met luidspreker zodat iedereen mee kan luisteren. Op marktplaats gewoon zoeken met het woord doppler.

Terug
Bovenaan