doptone-ervaringen?

Hoi meiden, zijn er onder jullie ook mensen met ervaring met een doptone apparaat dat je kunt huren bij bellytalk? Is het werkelik zo een vaoudig om met dat apparaat de hartslag van je kindje te horen en vanaf hoeveel weken lukte dat bij jullie?
Ik zit erover te denken om zo'n apparaat te huren, maar vraag me een beetje af of het het geld wel waard is...
Alvast bedankt!
Groetjes, el.
 
hoi qwebbel

ik heb zelf nu bijna 2 weken de bellytalk in huis en het werkt geweldig! elke dag luister ik eventjes en dan meestal voor ik ga slapen. het is echt heel simpel, ik d8 ook dat het misschien ingewikkeld zou wezen maar ik kon het vrij wel meteen vinden, in mijn geval vind ik het geen geldverspilling, ik moet nog 1x in de 5 weken naar de vk en dat vind ik zo lang duren! nu kan ik ook lekker thuis luisteren en kan ik het ook aan anderen laten horen! mijn vriend kan ivm zijn werk niet altijd mee en die kan nu ook lekker luisteren!
ik heb er in ieder geval geen spijt van, je hebt nog 10 dagen bedenktijd als je hem hebt dus probeer het gewoon en vind je het niks, dan stuur je hem terug, je kunt hem zolang huren als je zelf wil maar wil je hem bijv maar 1 of 2 maanden is dat ook geen probleem!
hoop dat ik je iets heb kunnen helpen!

liefs sarah 20 weken en 6 dagen zwanger van 1e kindje.
 
je vroeg ook nog vanaf wanneer je het voor het eerst ong kunt horen, op de site staat tussen de 8e en 12e week, het verschilt natuurlijk per persoon!

liefs sarah
 
Hoi hoi

Ik kan het je zeker aanraden, ik heb hem zelf ook gehuurd vanaf 12 weken tot ongeveer 20 weken, totdat ik de baby zelf goed voelde bewegen, ik vond het tussen de controles zo lang duren en werdt daar heel onzeker van, dus dan pakte ik even dat apparaat en was weer helemaal gerustgesteld.
het huren gaat heel simpel ook, je hoeft zelf niets te doen, ik had m besteld en de volgende dag in huis, het bedrag wordt automatisch afgeschreven en als je m niet meer nodig hebt, stuur je m terug in hetzelfde pakje als je hem gekregen hebt en alles wordt weer automatisch stopgezet, ideaal. ik vondt het dus een hele goede oplossing voor de onzekere tijd tussen de controles in.
Hoop hiemee je vraag een beetje te hebben beantwoord.
Groetjes eefje
36+4
 
Terug
Bovenaan