Doptone huren?

Toen ik zwanger was van mijn zoontje hebben we een tijdje een Doptone gehuurd. Heerlijk om 's avonds voor het slapen gaan nog even naar de beeb te luisteren...

Had er gisteravond met m'n man over, hij vond het onzin er nu weer 1 te huren, ik weet het nog niet.
Heb nu wel minder de behoefte aan bevestiging, maar het was toch ook wel heel bijzonder...

Had hem destijds van 14-20 weken geloof ik.

Wat doen jullie?

wat leuk dat jij er 1 kan huren. hoe ben je eraan gekomen? ik heb ook al een beetje rondgekeken, maar om er 1 aan te schaffen, vind ik nogal wat.
en wat waren de kosten ongeveer?

Even googlen, dat heb ik toen ook gedaan. Weet zo even niet meer hoe het heette, maar kon je per 4 weken huren. Nadien gewoon weer terugsturen, heel makkelijk...

Nooit aan gedacht. Ik voelde het kindje vanaf 15 week, hoop dat het dit keer ook zo vroeg is en beweging was voor mij bevestiging genoeg. Bij de VK wilde ik ook al vaak weer opstaan en dan moest ze nog het hartje luisteren.
(soms kun je ook te nuchter zijn hoor!)

hahahaha fijn hoor die nuchterheid ;-)

Ik vond het gewoon ook zo lekker knus, om even te luisteren, maakte het allemaal wat echter in de tijd dat er nog niets te zien of te voelen was.

Anderzijds: Er zijn ook mensen die er juist bloednerveus van worden als ze t hartje niet meteen kunnen vinden... Dan kun je er beter niet aan beginnen misschien ..

Ik heb gehoord dat een baby het niet prettig vind als je regelmatig de doptone gebruikt.
Ook lees ik daar van alles over op internet.
Ik heb dus voor de zekerheid maar geen besteld.

Terug
Bovenaan