Doptone kijkshop gekocht maar hoor geen hartje!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben 16 weken en 3 dagen en heb vanmiddag de doptone van de kijkshop gekocht. Angelsounds jumper.

Echter als ik op bed lig en hem op mijn buik duw op verschillende manieren hoor ik gewoon helemaal niks!
Ook niet om vrolijk van te worden. De laatste x bij de verloskundige was twee weken geleden en hoorde we het hartje hartsikke goed!

Wie heeft hier ervaring mee?

Ik heb het sterk afgeraden gekregen dit ding te gebruiken. Je moet weten wat je moet doen wil je het kunnen vinden. Massa's vrouwen zitten naar de navelstreng te luisteren zei de arts terwijl ze denken dat het het hartje is..
Maak je dus geen zorgen. Het hartje klopt echt wel. Je bent gewoon niet ervaren erin en het ding is lang niet zo goed als bij je vk. Wellicht lukt het binnenkort wel!

gr.Ing

het is al gelukt!!!!!!

Heel vaag hoor je het maar als het   de navelstreng is en die klopt leeft de baby ook lijkt me?

Zeker in het begin is het zoeken hoor! Je zult zien dat je er steeds meer handigheid in gaat krijgen. Ik heb hem zelf ook en ben er zeer over te spreken. Ook ik had er in het begin heel veel moeite mee om het hartje te vinden, maar bij mij ligt de placenta ook nog eens aan de voorkant, dus dat hielp niet echt mee. Ik vind het juist een heel fijn apparaat want je hoeft niet iedere keer te wachten tot je afspraak met de verloskundige voordat je het hartje weer hoort! En je zult zien: hoe verder je in de zwangerschap zit hoe makkelijker het wordt!

Veel plezier ermee en succes!

Groetjes, Lin76

Hoi dames

Ik had ook een domp tone besteld en na een paar keer gebruiken ging het heel soepel .alleen nu zei mijn verloskundige dat het niet verstandig is om hem te vaak te gebruiken dus heb ik hem maar terug gestuurd !

Groetjes kim

Hoi,

Ik wil even reageren want ik heb zelf ook zo n apparaat van de kijkshop,ik heb nog nooit gehoord dat je naar de navelstreng luisterd omdat je dan geen hartslag hoort lijkt mij maargoed praatjes vullen gaatjes.En misschien helpt het dat je man luisterd die zit er toch anders voor heeft bij mij ook geholpen.En je moet je geen zorgen maken want ik weet zeker dat alles goedzit.Soms hoor ik hem ook wel eens niet tja dat kan...

Groetjes Bernice(18w+1d zwanger)

ok dan.. ik heb ook even gedacht van zal ik er eentje kopen maar het werkt dus niet optimaal? bij mij lag de placenta erg gunstig dus ze hebben nog nooit hoeven zoeken naar hartslag.

en nu ben ik 26 weken en kan mn vriend het zelfs horen met een wc rolletje.. das wel erg gaaf!!:)

Terug
Bovenaan