doptone

Hoi,

Weten jullie misschien waar ik een doptone-apparaatje kan kopen.Mijn vriend en ik willen er dolgraag eentje hebben want met de ouderwetse toeter-stok lukt het niet zo goed.Laat het me weten aub.
Thanks again.

Liefs Anne35
 
Vroeger verkochten ze die bij de Baby-walz (post order) Maar ik weet niet hoe dat nu zit. Ik weet ook niet hoe lang je nu zw bent, maar als je het te vroeg doet lukt het met zo'n toeter inderdaad niet.
succes met zoeken!
 
Kijk eens op de site van www.hape.nl onder kindveiligheid bij mij first sound.

Je hoort ook veel negatieve berichten over dit soort artikelen, dus let op voor je er een koopt. Vooral dat je alleen je eigen bloedsomloop hoort en dat soort dingen. Was voor mij een reden om hem niet aan te schaffen. Ik word alleen maar onrustig als ik het hartje dan niet kan vinden.

Succes met je keuze
 
Ik heb hem wel gekocht die first sound voor 39,95 euro in burgerhout...die zit in rotterdam en sliedrecht...en heb pas in 3weken tijd twee keer het hartje kunnen vinden en ben ruim 28 weken...je kan hem ook kopen op http://www.marktplaats.nl daar worden ze tweedehands aangeboden voor ongeveer 20 euro...best een grappig apparaatje maar je moet er wel mee om leren gaan
 
Hoi,

Weet niet hoever je nu bent?
Maar mijn vriend kon eigenlijk met 28 weken pas na erg goed zoeken het hartje van onze kleine vinden met de toeter.
En ook nu lukt het niet elke dag...
Dus misschien nog even door'oefenen'?
 
Terug
Bovenaan