Doptone

Hoi Dames,

Ik ben nu 6 weken zwanger.
Zou graag een doptone kopen, maar kan niet goed vinden waar ik ze kan krijgen.
En welke goede zijn?
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.
Alvast bedankt.

Groetjes Bloemetje

Hoi bloemetje,

Ze zijn wel te koop. Je kunt eens kijken op de website www.babybeats.nl of www.bellytalks.nl. Maar ik zag net dat ze ook wel op marktplaats staan. Of het wat is kan ik je niet vertellen, daar heb ik echt geen idee van. Het lijkt mij ook wel wat, misschien zijn er hier moeders die zelf ook zo'n ding hebben en die kunnen vertellen of het wat is ???

Groetjes Natasja

Hoi,

Dank jullie wel voor de tips. Bij zozwanger heb ik een goedkope gevonden. nou ja, goedkoper dan dat ie op andere site is van babybeats enzo.

Ben wel benieuwd ook naar reacties van dames die het hebben en wat zij er van vinden.

Groetjes

Kijkshop verkoopt ze ook 'angelsound heten ze. Zijn door ook niet echt duur. Bij mijn 1e zwangerschap had ik er 1 gekocht maar ik werd er helemaal onzeker van. Ik zat de hele tijd met dat ding op mijn buik en het blijkt niet zo heel goed te zijn. Er komen toch geluidsgolven vanaf ( dit is wat mijn vk zei) Natuurlijk vond ik het wel fijn om mijn kleintje te horen maar, ik heb hem binnen een week terug gebracht.

Liefs Linda,

quote: carolinda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2008 15:53:56'));

Kijkshop verkoopt ze ook 'angelsound heten ze. Zijn door ook niet echt duur. Bij mijn 1e zwangerschap had ik er 1 gekocht maar ik werd er helemaal onzeker van. Ik zat de hele tijd met dat ding op mijn buik en het blijkt niet zo heel goed te zijn. Er komen toch geluidsgolven vanaf ( dit is wat mijn vk zei) Natuurlijk vond ik het wel fijn om mijn kleintje te horen maar, ik heb hem binnen een week terug gebracht.

Liefs Linda,

die VK's zijn er niet gek van , gewoon omdat ze vaak vragen er over krijgen maar HUN gebruiken dezelfde apparatuur en ook gewoon elke dag hoor dus kan echt geen kwaad..

ik weet meestal beter als de VK waar je het hartje kan vinden VOND ze erg vervelend hah

Maar je bent niet elke dag bij de vk om naar het hartje te luisteren.   Als je zelf zo,n ding hebt luister je natuurlijk niet 1 of 2 keer in de maand maar, elke dag of een paar keer in de week. En dat is het verschil natuurlijk!

Liefs Linda,

onze VK luisterd elke week (en als je twee keer per week komt gewoon 2 keer per week) kan geen kwaad echter het zaait paniek als je het zelf niet kunt vinden en dan bel je hun weer VANDAAR dat ze het niet prettig vinden, in het ziekenhuis gebruiken ze dat ding elke dag bij vrouwen die daar liggen no problem..

Terug
Bovenaan